Rock Werchter 2024

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Headliner waar ik persoonlijk niet zoveel mee kan. Groot popliefhebber, maar de klik met Dua is nog niet gemaakt. Hopen dus dat er een mooi alternatief tegenover staat.

Maar.. als je als festival kunt starten met Foo Fighters en Dua Lipa als eerste 2 namen ben je natuurlijk wel gewoon heel sterk bezig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
75
43
Ik vind het best wel prima tot nu toe, mijn droomheadliner staat er met de Foo Fighters en nu een act wat niet mijn muziek is maar gewoon een erg talentvolle jonge dame die ik anders nooit van mijn leven live zal zien. Plus ik ken alle nummer aangezien ze radio 538 op mijn werk draaien😂
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
En.. gezien bijzondere tijdstip van aankondigen.. Deze week iedere dag een aankondiging om 8u?;):rolleyes:
Dat denk ik niet. Misschien vrijdag nog, de week erna nog eens twee namen en dan een pakketje ofzo. 1 december is namelijk alweer binnen twee weken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ben nu heel benieuwd hoe een dag rond Dua Lipa eruit zal zien. Angèle als sub lijkt me logisch, maar ze moet wel touren natuurlijk.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Gekke uitspraak als ik hier Angele als sub voor zou zien?
Zou fantastisch zijn.
Ben nu heel benieuwd hoe een dag rond Dua Lipa eruit zal zien. Angèle als sub lijkt me logisch, maar ze moet wel touren natuurlijk.
Een one off voor Werchter kan natuurlijk altijd gezien het een artieste is van eigen bodem.
Op zen minst moeten ze Fever toch samen brengen vind ik.
 

SonicSleuth

Playlistbediener
20 okt 2023
24
26
I saw Dua Lipa in 2018 and was pretty blown away. Great show, and then I watched her episode of "Song Exploder" and completely respected her talent. Strong recommend you watch this if you're on the fence!

Now if they can land Pearl Jam on the 4th...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
I saw Dua Lipa in 2018 and was pretty blown away. Great show, and then I watched her episode of "Song Exploder" and completely respected her talent. Strong recommend you watch this if you're on the fence!

Now if they can land Pearl Jam on the 4th...
Alles behalve die 4de juli. Die feestdag en Eddie zijn geen goede combinatie :ROFLMAO:
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Ik vind het best wel prima tot nu toe, mijn droomheadliner staat er met de Foo Fighters en nu een act wat niet mijn muziek is maar gewoon een erg talentvolle jonge dame die ik anders nooit van mijn leven live zal zien. Plus ik ken alle nummer aangezien ze radio 538 op mijn werk draaien😂
Sterkte met weer een week 538 dan haha
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: -victor- en Raoul

Stoogie

Playlistbediener
2 nov 2022
40
58
Op zich een goede booking inderdaad, maar ben niet echt bekend met de liveshows van Dua Lipa. Staat ze erom bekend om live te zingen of ligt de nadruk toch vooral op het showelement, dansers,...?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken