Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Goede boeking! Ik zet het thuis niet op. Maar betrap me wel op het 'toch wel graag luisteren als het voorbij komt'
Leuke frisse headliner! Beter dan veel andere pop-kanshebbers vind ik.

Goedemorgen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Nelios

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Absoluut geen pop liefhebber, maar ik vind haar muziek echt erg sterk. Show zal sowieso goed zijn gok ik
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Gisteren trouwens weggeblazen in het Sportpaleis. Heerlijke show van de Queens Of The Stone Age. Wat mij betreft mag het op herhaling komen EN afsluiten! Zet de Kings of Leon ervoor als ze toch touren, sterke undercard en je hebt een prachtige donderdag/vrijdag.

wat ook meetelt; ik was er afgelopen editie niet dus ik klaag niet over herhaling van ze ;) Al ben ik daar toch niet vies van.
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83 en Ouwe Rockert

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Eerste snelle impressie na een avondje met de Queens.

Ik heb 5 favoriete nummers van hen, ze hebben er geen enkel van gespeeld en ik vond het alsnog weer weergaloos goed. Strak gespeeld, hard gespeeld, en wat is Troy Van Leeuwen een plezier om aan het werk te zien
Ik had dan weer 3 nr’s op de wishlist. Regular John, beter living through chemistry en god is in the radio. Alle 3 gehoord. Wat een bazen.
 

daejim

Playlistbediener
15 nov 2018
39
9
Dat is leuk wakker worden! Dua Lipa, leuke aanwinst die ik anders niet zou zien. (Ga er geen concert kaartje voor kopen)
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Kans op Ed Sheeran wordt inderdaad wel heel klein, zou alleen nog op vrijdag kunnen maar dat is de dag na festival in Noorwegen.
Ik ben wel heel blij met Dua Lipa.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Knightofmuser

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Zeer mooie aankondiging, typisch iets waar ik geen losse kaart voor zou kopen, maar wel interessant om op de wei zo'n popshow mee te pikken..

Wat betreft QOTSA, we gaan het zien.. Reacties op gister weer lyrisch, toch mooi 1,5 pagina speculeer obv 1 StuBru post..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken