Rock Werchter 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
482
Eindelijk nog eens een vrouw bovenaan de affiche! Wel online alweer de te verwachten HEt iS wEl roCK WErChtEr comments. Maar goed, kijk er enorm naar uit. Haar laatste show in het Sportpaleis was alvast fantastisch. 90 minuten, strak tempo en geen ellenlange onderbrekingen en dergelijke.

Helaas niet hetzelfde gevoel dat ik aan QOTSA gisteren overhield. Maar dat kan ook aan mijn mood gisteren gelegen hebben. 😉
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Reteveel gezeur online door de RoCK mensen. Zullen 6 Juli wel allemaal van mening veranderen!
Vind je dat? Valt nog goed mee. Denk dat dat echt nog geen 1% van de reacties zijn, waar hebben we het zelfs over. En dat volk is ook gewoon kansloos, lekker laten doen.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Op Instagram idd enorm veel negatieve reacties.
Ben zelf ook geen fan, maar dit is toch gewoon een prima booking en met de nodige pilsjes zal ik me hierop vast prima amuseren.

Had ze alleen op donderdag verwacht 🤓
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Dikke prima boeking. Ik had haar wel op de moeilijke donderdag verwacht, maar nu weet ik iig zeker dat de za als eerste uitverkoopt.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Valt mij op dat heel veel van die boze smileys en de duimpjes omlaag van vrouwen komt. Toch niet alleen maar zeurende oude witte rockmannen met een baard die er niet op zitten te wachten?..
hall of fame game missed the point GIF
 
  • Wow
Waarderingen: RubenFrusciante

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Tja, het is een immense headliner die ook als logische headliner op Glastonbury wordt genoemd. Misschien niet naar de smaak van iedereen, maar er zal vast een aantrekkelijke alternatief in the Barn, Klub C of aan de tap zijn.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Nu het toch over vrouwen aan de top gaat; deze had ik heel graag ook eens gezien; (maar die komt vast de sloot nog eens over)
AlanisMorisette-JJ-MW_Dates_1080x1080.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
What about gewoon genieten tijdens een concert.
Lang getwijfeld om te reageren want ik heb liever dat het hier over muziek gaat.
Waarom plaats je deze reactie eigenlijk?

Ik wou gewoon mijn enthousiasme delen met het forum.
Wie weet kon ik nog iemand overtuigen om toch StuBru (of radio Brussel) op te zetten en mee te genieten van een strak optreden.

En ja ik was op concert en vond het geweldig.

PS: Ik ben helemaal niet de persoon die heel zijn leven deelt of alles filmt.
Ik snap het niet, ben vermoedelijk te oud😀

Dus kortom, voel je niet zo verheven boven de andere.
Uiteindelijk zijn we allemaal muziekliefhebbers. Hoe iemand wilt genieten, maakt me niet uit.
Het enige wat ze moeten doen, is zwijgen en genieten
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Lang getwijfeld om te reageren want ik heb liever dat het hier over muziek gaat.
Waarom plaats je deze reactie eigenlijk?

Ik wou gewoon mijn enthousiasme delen met het forum.
Wie weet kon ik nog iemand overtuigen om toch StuBru (of radio Brussel) op te zetten en mee te genieten van een strak optreden.

En ja ik was op concert en vond het geweldig.

PS: Ik ben helemaal niet de persoon die heel zijn leven deelt of alles filmt.
Ik snap het niet, ben vermoedelijk te oud😀

Dus kortom, voel je niet zo verheven boven de andere.
Uiteindelijk zijn we allemaal muziekliefhebbers. Hoe iemand wilt genieten, maakt me niet uit.
Het enige wat ze moeten doen, is zwijgen en genieten
Goedzo!
@elo ; Ja ook ik heb even gekeken op dit forum of er meer mensen uit hun plaat gingen in het Sportpaleis/via de radioooo, ik zal ook sorry zeggen daarvoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: c7!

Gebruikers die dit onderwerp bekijken