Rock Werchter 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Ik zie Billie Eilish niet nog een jaar touren met dezelfde plaat / 3 jaar op rij touren.

Dua Lipa zie ik volgend jaar wel Pinkpop en Werchter doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
Metallica is geen optie, want die doen in 2024 ook zo'n duoshow concept. Of het moet al gecombineerd worden met GMM.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
RATM lijkt me echt onmogelijk. Tim Commerford vecht nog altijd tegen kanker en La Rocha kan nog steeds niet langdurig staan (laat staan springen).

Depeche Mode - Florence
Foos - rap/hiphop sub
Billie Eilish - Ghost
Dua Lipa (laatste festivaltour) - The National
Awel tis een deal. En dan mag die rap sub Run The Jewels zijn van mij. Beetje te klein maar sluit wel aan bij FF.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Plaat na 2017 nochtans mijn favoriet van hen. En een van de beste platen van 2020. Belachelijk goed album, dat RTJ4.
Oké, maar dat zijn geen sales. Waren in de VS goed op weg naar headline spots op festivals, maar tegenwoordig weer totaal weg gedeemesterd. Hebben sinds die derde plaat ook niet meer in België gestaan, dus who knows hoe populair ze nog zijn? Kunnen ze nog een AB vullen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Oké, maar dat zijn geen sales. Waren in de VS goed op weg naar headline spots op festivals, maar tegenwoordig weer totaal weg gedeemesterd. Hebben sinds die derde plaat ook niet meer in België gestaan, dus who knows hoe populair ze nog zijn? Kunnen ze nog een AB vullen?
Ook gewoon een vreemde keuze om na de hype rond RTJ4 amper eigen shows te doen en jezelf volledig aan RATM te koppelen. Nochtans ook redelijk wat airplay op Stubru (en een passage in De Afrekening) met Ooh La La en The Ground Below.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Ik zie Billie Eilish niet nog een jaar touren met dezelfde plaat / 3 jaar op rij touren.

Dua Lipa zie ik volgend jaar wel Pinkpop en Werchter doen.
En is zij nog stand alone headliner? Krijgt zelfs haar PKP-dag niet uitverkocht... Waarom zou Werchter haar dan boeken als enige headliner? Hoogstens in een co-headline constructie.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Ook gewoon een vreemde keuze om na de hype rond RTJ4 amper eigen shows te doen en jezelf volledig aan RATM te koppelen. Nochtans ook redelijk wat airplay op Stubru (en een passage in De Afrekening) met Ooh La La en The Ground Below.
De artiesten die hier met package deals zijn gepasseerd, zoals een James Blake voor Radiohead famously, hebben de jaren daarvoor en nog steeds hier veel op de planken gestaan, meerdere festivals gedaan etc. Dus, ja inderdaad. Weird.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
En is zij nog stand alone headliner? Krijgt zelfs haar PKP-dag niet uitverkocht... Waarom zou Werchter haar dan boeken als enige headliner? Hoogstens in een co-headline constructie.
AM verkocht die ook niet uit. Evenmin Imagine Dragons én Kendrick Lamar. En ga zo maar door. Hoogst uitzonderlijk dat een PKP-dag uitverkoopt zoals dat wel eens op Werchter durft te gebeuren (en zelfs dat is ook vrij uitzonderlijk en aan maar weinigen gegeven).
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken