Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Foo Fighters is meh, Blink is nog meer meh en stond een paar jaren geleden nog midden op de dag.
Metallica is hit or miss tegenwoordig en weinig spannend(geef ze eens aan Graspop). Ghost vind ik fantastisch, maar moet een headline status op Werchter nog maar waarmaken.
Depeche mode fantastisch idem, maar daar moet nog iets bij.
Billie Eilish is Werchter een jaartje te laat mee(yes, ik weet dat ze dit jaar geen optie was voor Werchter)
Foo Fighters is meh, Blink is nog meer meh en stond een paar jaren geleden nog midden op de dag.
Metallica is hit or miss tegenwoordig en weinig spannend(geef ze eens aan Graspop). Ghost vind ik fantastisch, maar moet een headline status op Werchter nog maar waarmaken.
Billie Eilish is Werchter een jaartje te laat mee(yes, ik weet dat ze dit jaar geen optie was voor Werchter)
Foo Fighters is uitverkochte dag en wordt een geweldig optreden.
Blink eens, maar staan op RW ook niet als coheadliner.
Het is niet aan Werchter om Metallica weg te geven, Metallica wil zelf op RW staan. (En altijd goed)
Ghost kan op RW wel in het donker / de schemer staan ipv in de brandende zon?
Foo Fighters is uitverkochte dag en wordt een geweldig optreden.
Blink eens, maar staan op RW ook niet als coheadliner.
Het is niet aan Werchter om Metallica weg te geven, Metallica wil zelf op RW staan. (En altijd goed)
Ghost kan op RW wel in het donker / de schemer staan ipv in de brandende zon?
1 headliner op de RATM dag omdat die de dag op hun eentje dragen
ghost op de foo fighters dag omdat beiden wat historie met mekaar hebben, zo heeft Dave al toegegeven dat hij eens gedrumd heeft op een ghost optreden toen ze nog anoniem waren
stromae kon het dit jaar niet, billie hebben we een aantal jaar geleden gezien toen ze van boutique naar sportpaleis ging, er is een verschil tussen een sportpaleis uitverkopen en een weide uitverkopen. omdat RATM zo lang geleden is denk ik het wel. maar stel dat RATM nu 3 jaar na elkaar europa doet dan zullen ze waarschijnlijk wel een stapje terug moeten nemen en ook voor co headline constructie moeten gaan. FF kan dit door omstandigheden waarschijnlijk ook maar het is ook niet dat de meeste werchter fans Foo fighters nog niet gezien hebben
stromae kon het dit jaar niet, billie hebben we een aantal jaar geleden gezien toen ze van boutique naar sportpaleis ging, er is een verschil tussen een sportpaleis uitverkopen en een weide uitverkopen. omdat RATM zo lang geleden is denk ik het wel. maar stel dat RATM nu 3 jaar na elkaar europa doet dan zullen ze waarschijnlijk wel een stapje terug moeten nemen en ook voor co headline constructie moeten gaan. FF kan dit door omstandigheden waarschijnlijk ook maar het is ook niet dat de meeste werchter fans Foo fighters nog niet gezien hebben
denk het niet maar goed, dat ligt even goed aan het dagprogramma dan aan stromae zelf, stromae heeft gewoon te veel in belgië gespeeld, iedereen die hem wou zien, heeft hem al gezien of ging hem al zien.
billie hebben we een aantal jaar geleden gezien toen ze van boutique naar sportpaleis ging, er is een verschil tussen een sportpaleis uitverkopen en een weide uitverkopen.
Het verbaast me dat dit jaren later nog steeds als argument voor het nu wordt aangehaald. Ze is inmiddels een album en vele hits en uitverkochte concerten verder.
Het verbaast me dat dit jaren later nog steeds als argument voor het nu wordt aangehaald. Ze is inmiddels een album en vele hits en uitverkochte concerten verder.
De discussie ging dan ook eerder over het al dan niet 'alleen' kunnen dragen van een dag.
Zo zijn er niet zoveel artiesten meer voor RW. Ofwel zijn ze te groot (Styles, Swift, Sheeran, Coldplay,...), ofwel hebben we ze al tig keer gezien (Metallica, PJ, FF,...)