Rock Werchter 2024

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Is trouwens geboekt door Greenhouse Talent uit Gent voor de concerten in NL in 2024.
Dus zou vreemd zijn mocht Greenhouse niet iets doen voor België.

Alleen... Heeft Greenhouse ooit al het terrein van Werchter gebruikt voor één van hun boekingen?


Niet dat ik weet. Wel park De nieuwe Koers in Oostende in 2022. 2 × 50 k voor Rammstein, maar er was nog marge om het terrein uit te breiden.

In 2024 is daar toch wel ruimte voor een grote act opnieuw 2 avonden te laten headlinen daar.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
795
734
Vergeet het maar bij Taylor Swift in Belgie. Staat duidelijk op greenhouse talent: twee exclusieve benelux-shows.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
763
983
Paramore lijkt me toch te licht als voorlaatste Main naam. Zet er nog iets tussen en helemaal prima!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Nieuwe maand, nieuwe gok!

DO: Foo Fighters - The National
VRIJ: Dua Lipa - The XX - Angele
ZAT: Tame Impala - Depeche Mode
ZON: Rage Against the Machine - Blink 182

Foo Fighters een inkoppertje, The National duidelijk opgespaard voor 2024, Dua Lipa lijkt me met een nieuwe plaat te komen en wordt een grote must-have voor veel festivals in 24, Tame Impala idem en eindelijk eens kunnen strikken als headliner, Depeche Mode gaat festivals doen, Blink 182 heeft nog geen EU festivaltour gedaan, The XX als curveball maar die komen voorzichtig met de eerste festivalshows in 2024 en RATM is een dubbeltje op zijn kant maar die gaan op het Rock n Roll hall of Fame gewoon terug spelen en rond die periode hun live terugkeer aankondigen.

Tot volgende maand!
 
Laatst bewerkt:

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Sowieso de tweejaarlijkse tour van Pearl Jam weer natuurlijk. Mijn gokje:

DO: Foo Fighters - Blink-182
VR: Metallica - Greta Van Fleet
ZA: Dua Lipa - Florence + The Machine
ZO: Pearl Jam - The National

Gegarandeerde uitverkoop tegen eind januari.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Sowieso de tweejaarlijkse tour van Pearl Jam weer natuurlijk. Mijn gokje:

DO: Foo Fighters - Blink-182
VR: Metallica - Greta Van Fleet
ZA: Dua Lipa - Florence + The Machine
ZO: Pearl Jam - The National

Gegarandeerde uitverkoop tegen eind januari.
Pearl Jam nog steeds met die Gigaton tour? Nah. Volgend jaar ergens een nieuw album afwerken/uitbrengen en dan misschien in 2025 opnieuw op RW (al vind ik dat zelfs te snel). En Metallica kan streep door, hebben al aangegeven dat er geen data meer bijkomen voor 2023-24.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.612
2.097
Pearl Jam nog steeds met die Gigaton tour? Nah. Volgend jaar ergens een nieuw album afwerken/uitbrengen en dan misschien in 2025 opnieuw op RW (al vind ik dat zelfs te snel). En Metallica kan streep door, hebben al aangegeven dat er geen data meer bijkomen voor 2023-24.
Als Pearl Jam fan, zit ik persoonlijk niet per se te wachten op een nieuw album. Gigaton was oké, maar vind het zelf leuker als ze juist geen album tour hoeven te doen en gewoon hun beste materiaal spelen. In 2025 weer wat shows zou top zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Dua Lipa is gewoon klaar voor een stadion tournee, no way dat ze nog festivals gaat doen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Foo Fighters - Blink-182
Metallica - Ghost
Depeche Mode
Billie Eilish

edit: en wat met The Cure?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.904
RATM lijkt me echt onmogelijk. Tim Commerford vecht nog altijd tegen kanker en La Rocha kan nog steeds niet langdurig staan (laat staan springen).

Depeche Mode - Florence
Foos - rap/hiphop sub
Billie Eilish - Ghost
Dua Lipa (laatste festivaltour) - The National
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken