Rock Werchter 2024

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Als zelfs Springsteen zijn TW Classic in de oorspronkelijke Tour niet aankondigt, dan is Boutique nog steeds een optie.

Al zie ik wel dat Greenhouse Talent (Gent) de shows in Nederland promoot.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
In 2013 was Boutique ook op een weekdag. Toen was de headliner Muse, tussen stadionshows in onze buurlanden in. Dus het zou geen unicum zijn.

Wel belangrijk om te vermelden dat het concept van Boutique toen nog headliner + 1 of 2 voorprogramma's was, dus de muziek begon effectief pas na de werkuren.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Maar als je eerst vijf uur moet aanschuiven voor de parking moet die werkdag wel erg vroeg stoppen…
Springsteen was toch ook op een zondag, dag erna ook werkdag he. Daarenboven die genodigden van KBC zullen de dag erna wel van thuis uit 'werken'.
Ik zie een gat op 12 of 14 juli. 30 juni zou ook kunnen. België is echt een opvallende afwezige.
 
  • Haha
Waarderingen: Nielso

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Ze gaan toch niet wachten tot voorverkoop gestart is om eventueel BE concert te verkondigen?
Dan heb je veel Belgen die al gekocht hebben voor een andere plek in EU
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.181
3.000
Werchter is nu ook niet zo invloedrijk dat je een aankondiging van Taylor Swift kan ophouden hoor... Als ze in België zou staan, hadden we dat vandaag geweten.
Geen Glasto en geen enkele andere veldshow ook, enkel stadions.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Werchter is nu ook niet zo invloedrijk dat je een aankondiging van Taylor Swift kan ophouden hoor... Als ze in België zou staan, hadden we dat vandaag geweten.
Geen Glasto en geen enkele andere veldshow ook, enkel stadions.
Glasto zie ik er nog wel bijkomen. Die hadden het volgens mij over een female act die er nooit stond en beide potentiële zondagen zijn nog vrij.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Ze gaan toch niet wachten tot voorverkoop gestart is om eventueel BE concert te verkondigen?
Dan heb je veel Belgen die al gekocht hebben voor een andere plek in EU
Vorig jaar nog maar net gebeurd met de tour van Springsteen.
Echter werd toen gewacht tot TWC22 erop zat om de Belgische show aan te kondigen. Maar dit kan geen criteria zijn om Swift concert achter te houden buiten RW zelf en dat lijkt me het niet te worden.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Werchter is nu ook niet zo invloedrijk dat je een aankondiging van Taylor Swift kan ophouden hoor... Als ze in België zou staan, hadden we dat vandaag geweten.
Geen Glasto en geen enkele andere veldshow ook, enkel stadions.
Vorig jaar werd de aankondiging voor Bruce op TW Classic wel opgehouden tot de editie van 2022 voorbij was. Andere Bruce shows (behalve UK) waren toen al allemaal bekend. Maar goed. Taylor voor Rock Werchter is geen optie. Die doet alleen stadions.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.181
3.000
Glasto zie ik er nog wel bijkomen. Die hadden het volgens mij over een female act die er nooit stond en beide potentiële zondagen zijn nog vrij.
Ik hoop er niet meer op maar wie weet. Zou alleszins met minimale productie zijn dan.

Vorig jaar werd de aankondiging voor Bruce op TW Classic wel opgehouden tot de editie van 2022 voorbij was. Andere Bruce shows (behalve UK) waren toen al allemaal bekend. Maar goed. Taylor voor Rock Werchter is geen optie. Die doet alleen stadions.
Mja, Bruce tour had toen wel nog duidelijke gaten in de typische Werchter weekends en er waren al andere veldshows aangekondigd. Hier zie ik het gewoon echt niet qua data, en als het een show was buiten Classic/Boutique, was die vandaag aangekondigd.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.637
Ik begin te vrezen dat we geskipt worden omwille van de rottige infrastructuur van de galmbak in Brussel.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
886
Boutique is altijd op een weekenddag toch? En ook een losse gig zoals Harry Styles zal toch in een weekend moeten, vergunningstechnisch?
Ze hebben ooit eens een tw classic gedaan op een maandag, dus alles kan.
Ze hadden toen 27.000 man voor headliner Black Eyed Erwtjes.

Als ze Swift op maandag zetten, zullen ze sowieso ook uitverkopen, zeker als het in de schoolvakantie valt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Ze hebben ooit eens een tw classic gedaan op een maandag, dus alles kan.
Ze hadden toen 27.000 man voor headliner Black Eyed Erwtjes.

Als ze Swift op maandag zetten, zullen ze sowieso ook uitverkopen, zeker als het in de schoolvakantie valt.
Wel grappig, nu zowat de best verkopende act op aarde en in 2020 was haar Boutique niet eens uitverkocht op het moment dat COVID in maart doorbrak.

Het kan verkeren.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
886
aa185fa80de090ccc573f625598fe2ac0e24209e.jpg
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
886
Is trouwens geboekt door Greenhouse Talent uit Gent voor de concerten in NL in 2024.
Dus zou vreemd zijn mocht Greenhouse niet iets doen voor België.

Alleen... Heeft Greenhouse ooit al het terrein van Werchter gebruikt voor één van hun boekingen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken