Rock Werchter 2024

Ik post het even hier maar doel eigenlijk ook meer op Boutique: T. Swift heeft nog geen Belgische datum.

Fingers crossed dat Herman hier weer een stuntje geforceerd heeft.
Ik moet wel zeggen dat het gat in haar tourschema eerder rond de verwachte RWdata ligt dan er nog ergens een boutique tussen te persen

Ik ben ook eens benieuwd, want lijkt me al een best druk tourschema voor een productie zoals de hare…

Ik moet wel zeggen dat het gat in haar tourschema eerder rond de verwachte RWdata ligt dan er nog ergens een boutique tussen te persen
Net niet. Als RW effectief 4-7 juli is, dan heeft ze al shows gepland op 5 en 6 juli…
ze lijkt nooit meer dan twee dagen op rij op te treden, dus vergeet haar voor Rock Werchter.

Nu ik erover nadenk kun je inderdaad moeilijk anders dan haar op een ééndaags evenement zetten.

Als organisator van een festival wil je niet dat je combitickets worden opgekocht door mensen die maar één dag gaan komen opdagen…
En dat zou 100% gebeuren. Nu al ongeziene drukte om Ticketmaster om je nog maar te registreren om kans te maken om in de wachtrij te mogen staan straks. Heb nog nooit zoiets meegemaakt.

Boutique is altijd op een weekenddag toch? En ook een losse gig zoals Harry Styles zal toch in een weekend moeten, vergunningstechnisch?

1 of 2 juli Boutique ofzo, geen idee of daar al data van bekend zijn ofzo, maar dat weekend is nog open

1 of 2 juli Boutique ofzo, geen idee of daar al data van bekend zijn ofzo, maar dat weekend is nog open
Beide data nog niks gepland. Dat is tussen haar Dublin en Amsterdam shows in.

Zijn wel weekdagen. Qua ticketverkoop zal dat niks uitmaken, maar weet niet hoe het met vergunningen zit.

Users who are viewing this thread