Rock Werchter 2024

Kharmas_kiss

Playlistbediener
31 jan 2022
27
28
Ja, vervelende clashes die donderdag...

Ik denk dat ik nog een ticket voor Black Pumas in Vorst Nationaal ga kopen om mezelf die clash met Parkway Drive te besparen.

Clash The Hives-Meute vind ik ook vervelend, maar Meute ga ik al in AB zien. Denk nochtans wel dat dat een band is die beter op een festival werkt...
Ik vind vooral the cat empire - southern river band clash heel vervelend die dag. Die donderdag is algemeen heel erg stacked wat mij betreft. Ik hoop vooralsnog dat de huidige clashfinder er op sommige punten nog naast zit, of dat wat dubbele boekingen voor de nodige verschuivingen zorgen
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Ik vind vooral the cat empire - southern river band clash heel vervelend die dag. Die donderdag is algemeen heel erg stacked wat mij betreft. Ik hoop vooralsnog dat de huidige clashfinder er op sommige punten nog naast zit, of dat wat dubbele boekingen voor de nodige verschuivingen zorgen
Je hebt een link met Australië?
Er wordt nog wel eens wat geschoven in het programma, vooral als er ergens een gat valt door een annulering. Maar als Cat Empire en Southern River Band op hun plek blijven (1e in Klub C en 1e op the Slope) dan wordt het een vervelende keuze voor je.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.593
4.560
Ik vind vooral the cat empire - southern river band clash heel vervelend die dag. Die donderdag is algemeen heel erg stacked wat mij betreft. Ik hoop vooralsnog dat de huidige clashfinder er op sommige punten nog naast zit, of dat wat dubbele boekingen voor de nodige verschuivingen zorgen
Dan zou die dag klub c moeten openen ipv de barn. In het verleden nog al gebeurd
 
  • Leuk
Waarderingen: Kharmas_kiss

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.178
5.512
Opvallend ook dat je perfect een aantal Slope acts met Barn/KluB C acts had kunnen ruilen, en de tenten er sterker uit zouden komen (denk dat oa Loverman en Isaac Roux niet per se op die spots moesten staan).
Maar goed, in de breedte is de line up gewoon erg sterk. Je mist vooral aan de bovenkant een aantal acts, maar die missen we quasi overal. Dit zou wel goedgemaakt worden in 2025. Ik verkies toch dit soort line up.

Daarentegen, op vrijdag is er dan weer amper iets dat ik zou willen zien.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Dan zou die dag klub c moeten openen ipv de barn. In het verleden nog al gebeurd
Dit zou de zaken wel heel anders maken. Dan valt de laatste act op de Barn deels samen met de headliner op Main. Kleinere kans op rode kruizen. Positief: dan wordt het voor mij op donderdag niet rennen (en stressen) bij het rijtje Johnny Marr - Black Pumas - Slowdive - PJ Harvey, maar wordt het een stuk rustiger met Johnny Marr - (misschien stukje Meute) - Slowdive - Black Pumas - (misschien stukje Nathaniel Rateliff) - PJ Harvey.
 
Laatst bewerkt:

Kharmas_kiss

Playlistbediener
31 jan 2022
27
28
Je hebt een link met Australië?
Er wordt nog wel eens wat geschoven in het programma, vooral als er ergens een gat valt door een annulering. Maar als Cat Empire en Southern River Band op hun plek blijven (1e in Klub C en 1e op the Slope) dan wordt het een vervelende keuze voor je.
Oh nee helemaal niet, gewoon met goede muziek XD. Was eerder een algemene opmerking, gezien er elke editie wel eens wat geschoven moet worden en ik nu al meer clashes dan andere jaren voorzie. (Zelf vind ik als fan dat Cat empire wel wat hoger dan opener had mogen staan, maar dat terzijde)
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Oh nee, helemaal niet. Was eerder een algemene opmerking, gezien er elke editie wel eens wat geschoven moet worden en ik nu al meer clashes dan andere jaren voorzie. (Zelf vind ik als fan dat Cat empire wel wat hoger dan opener had mogen staan, maar dat terzijde)
Het viel me op dat je op donderdag toevallig een clash van twee Australische bands hebt. Vandaar mijn vraag.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Debuut van BLUAI is erg fijn hoor. In de Barn had dit echt een hoogtepunt kunnen opleveren. Main zal lastiger gaan, maar heb ze afgelopen week aan het werk gezien en was onder de indruk: live krijgen veel nummers toch wat meer body. Erg fijne band.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
974
1.014
Debuut van BLUAI is erg fijn hoor. In de Barn had dit echt een hoogtepunt kunnen opleveren. Main zal lastiger gaan, maar heb ze afgelopen week aan het werk gezien en was onder de indruk: live krijgen veel nummers toch wat meer body. Erg fijne band.
Ja, dat debuut heeft mij aangenaam verrast.

Vorig jaar in de Club op Pukkelpop konden ze mij nochtans niet echt overtuigen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken