Die pommelien kwam eerst van jou daarom dat ik er op doorging.Yungblud stond er in 2019 en 2022 ook he...dus ja, dat is herhaling. Als een artiest er drie van de vier edities staat, hoe moet je het anders noemen?
Waarom kom je er trouwens weer Pommelien en Metejoor bij sleuren ? Alsof er geen andere acts zijn die kunnen fungeren als alternatief voor bands die er al drie keer stonden de vorige 5 jaar.
Ik zeg letterlijk: Misschien zou het toffer zijn om wat dingen te boeken die er de voorbije jaren nog niet meermaals stonden, dan insinueren dat het alternatief een namiddag met Metejoor is op die main komt wat goedkoop over. Een Wet Leg, Pip Blom, Soccer Mommy , Genesis Owusu of zelfs gouden ouwe als Garbage zou al een stuk frissere indruk maken dan Miles Kane voor de zoveelste keer.
Tuurlijk de namen die je noemt, graag zelfs. Met yungblud heb k zelf niet veel maar begrijp de booking wel op die dag.
Dat er een paar namen terugkeren is normaal en helemaal niet erg vind ik. Dat dat miles kane is of een andere maakt me niet uit. Ik vind het prima bands. Keuze genoeg op 4 dagen