Rock Werchter 2024

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Maar, tegelijkertijd zijn we hier al meer fout dan juist geweest de vorige weken met inschatting dus who are we he :D
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.404
Niet te lang wachten met knopen doorhakken. De Foo fans gaan nu waarschijnlijk overschakelen op combitickets.
Mwa zou me enorm verbazen mocht dat se komende maand eruit gaan. Dat zijn heel veel dure kaartjes. Ook met betere lineups verkoopt RW pas in maart/april uit
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.793
1.004
Dit moet toch een record zijn voor Werchter. Nog nooit geweten dat zo snel een dag uitverkoopt!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.793
1.004
Hoe snel zullen die combi-tickets gaan? Krijg nu al FOMO...
Dua Lipa, Maneskin en dus de Foo Fighters trekken heel wat volk, hoor. Dus best niet te lang wachten.
Volgende dag die uitverkoopt lijkt mij zaterdag te worden.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.613
2.180
Royal Blood sub confirmed dus. Waarom zou je er nog iets groter tussen duwen als het zo simpel uitverkocht geraakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

swissepfan

Support act
7 dec 2022
843
732
Dat is dus inderdaad altijd het ding als het zo vroeg uitverkoopt, helaas...
Er moeten ook nog steeds combi-tickets verkocht worden én een publiek tevreden gehouden worden. Ze kunnen het zich dus niet permitteren om op zondag enkel brol te programmeren. ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
999
Als ik het zo hoor gaat vrijdag ook stevig.
Terechte headliner dus.
Als je ook de socials checkt zie je intens veel mensen enthousiast voor vrijdag voor onder andere yungblud en maneskin. Zie in de comments meeste enthousiasme voor die vrijdag
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken