Rock Werchter 2024

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.613
2.180
Je hoeft niet per sé elke pagina te herhalen dat je het een kak line-up vindt hoor, we weten het ondertussen.
Och ja, leuke bands maar als je de laatste 3 edities geweest bent heb je ze gewoon allemaal gezien.
Het is, voor mij, weinig opwindend. En dat terwijl ik wel al een aardige playlist kan samenstellen.
RB, Sum41, Nbt, Snow Patrol ooit allemaal hoog in het vaandel gedragen, nu al vaak gezien waardoor het nieuwe/leuke er compleet af is.
The Last Dinner Party is dan het meest interessante voor mij.
Werchter heeft DTRH gewoon slecht gecounterd want als je op zoek gaat naar een scherper kantje, koop je nu gewoon een ticketje Beuningen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.247
1.299
Pulp zit niet bij de eerste Dour-namen. Waarschijnlijk Lokerse Feesten? Al blijf ik hopen op RW ...
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
999
Wat als we the Offspring er nog bij krijgen op vrijdag en dan het rijtje Yungblud - Sum 41 - The Offspring - Maneskin hebben op de main. Dat gaat echt wel uitverkopen denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
180
154
De mannen van Rhea hebben een nieuwe single. Die waren in 2022 zeker te smaken op de main.
Die zie ik nog wel terugkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Wat als we the Offspring er nog bij krijgen op vrijdag en dan het rijtje Yungblud - Sum 41 - The Offspring - Maneskin hebben op de main. Dat gaat echt wel uitverkopen denk ik
Hives ergens kan toch ook bijna niet missen lijkt me?
 

Lexie

Playlistbediener
8 feb 2017
15
18
Wou voor een Boho tent gaan op The Hive Resort maar die is nu al uitverkocht :(

Dan maar de Sahara tent
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken