Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Och ja, leuke bands maar als je de laatste 3 edities geweest bent heb je ze gewoon allemaal gezien.
Het is, voor mij, weinig opwindend. En dat terwijl ik wel al een aardige playlist kan samenstellen.
RB, Sum41, Nbt, Snow Patrol ooit allemaal hoog in het vaandel gedragen, nu al vaak gezien waardoor het nieuwe/leuke er compleet af is.
The Last Dinner Party is dan het meest interessante voor mij.
Werchter heeft DTRH gewoon slecht gecounterd want als je op zoek gaat naar een scherper kantje, koop je nu gewoon een ticketje Beuningen.
Wat als we the Offspring er nog bij krijgen op vrijdag en dan het rijtje Yungblud - Sum 41 - The Offspring - Maneskin hebben op de main. Dat gaat echt wel uitverkopen denk ik
Wat als we the Offspring er nog bij krijgen op vrijdag en dan het rijtje Yungblud - Sum 41 - The Offspring - Maneskin hebben op de main. Dat gaat echt wel uitverkopen denk ik