Rock Werchter 2023

Rockbeer

Geliefde act
6 okt 2016
1.660
958
Leuke naam. Ken haar nieuwere muziek niet, als ze die al heeft.
Maar of ze mij op het eind van de 4-daagse mij nog naar de Barn kan lokken is nog afwachten.
Het valt me op dat Rock Werchter Chris juist als man aanspreekt. Kan iemand Chris niet even vragen of we 'zijn' of 'haar' mogen gebruiken?

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
9.332
2.933
Dus Lizzo - RHCP als co-headliners op vrijdag? Met Editors in de barn?

Dan op donderdag dus nog een headliner en dan hebben we de bovenste rijtjes?

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
126
128
Heeft Bon Iver er al es gestaan eigenlijk ? Zou zo maar es de firtstimer kunnen zijn die ook nog op geen enkel ander festival is aangekondigd..

slyke

Support act
9 jan 2018
858
367
Maar goed, puur uit Livenation-oogpunt is dit allemaal heel logisch te verdedigen. Herinner me ook nog The Cure die uit het niks in Lokeren stonden. Of Sex Pistols. Wellicht allemaal dezelfde reden.

The Cure was wel op een moment dat ze wat op hun retour waren en de Lokerse was toen de ideale plaats.
Pas jaren later is er terug een boost gekomen en speelden ze opnieuw Werchter en Sportpaleizen.

TheGloaming

Randprogramma
9 apr 2022
199
118
The Cure was wel op een moment dat ze wat op hun retour waren en de Lokerse was toen de ideale plaats.
Pas jaren later is er terug een boost gekomen en speelden ze opnieuw Werchter en Sportpaleizen.
Maar deels eens. Het jaar ervoor headlineden ze nog Werchter (met een weergaloze en moeilijk toegankelijke set!).

Maar nu hebben ze wel die status van legendes, da’s waar.

goganicholas

Playlistbediener
3 dec 2022
10
4
Dit is niet persee een goede indicatie maar is een Roemeens festival (dat wel kleiner is) met toch al een paar namen hetzelfde, dus Iggy Pop is dan toch mogelijk? Pendulum zou ook nie mis zijn!

Bijlagen

• 883AEDCE-35FF-40B4-A5CB-628373A14878.jpeg
    883AEDCE-35FF-40B4-A5CB-628373A14878.jpeg
    102,9 KB · Weergaven: 28

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
9.332
2.933
Ff voor Blur Lokerse Feesten: Op de gewone pagina hang ik in een eindeloze wachtrij. Heb de paginaurl even gekopieerd naar een incognito en daar was ik er meteen door. Die eerste pagina hangt nog.

Ticket voor een maatje kunnen scoren. :)

Gebruikers die dit onderwerp bekijken