Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2,549 likes, 133 comments - pukkelpop on December 8, 2022: "Who's your favorite artist? 🧐 Send us your #PKPWISHLIST 👉 pukkelpop.be You might win #PKP23 VIP tickets or a backstage dinner 🍾 Good luck!".
Dacht dat afgelopen week de focus ging liggen op RW om volgende week de focus te verleggen naar Core en nog een Graspop headliner.
Maar Werchter heeft iets minder namen gelost dan gepland, dus you never know!
Leuke naam. Ken haar nieuwere muziek niet, als ze die al heeft.
Maar of ze mij op het eind van de 4-daagse mij nog naar de Barn kan lokken is nog afwachten.
Met de aankondiging van de augustusfestivals viel Pukkelpop juist eerder te verwachten imo. Maar wellicht dat Mad Cool haar toch ook aangekondigd en het toch RW wordt.
Dacht dat afgelopen week de focus ging liggen op RW om volgende week de focus te verleggen naar Core en nog een Graspop headliner.
Maar Werchter heeft iets minder namen gelost dan gepland, dus you never know!
Dat RW zo'n naam misschien nodig zou hebben betekent nog niet dat ze haar automatisch krijgen natuurlijk. Denk dat puur op basis van de feiten Pukkelpop waarschijnlijker is nu. Al zou ik ook niet weten wat RW dan heeft hoor. Zowel hier als bij Graspop is het steeds meer giswerk wat nu de laatste headliners zijn lijkt het.
Maar of ze mij op het eind van de 4-daagse mij nog naar de Barn kan lokken is nog afwachten.
Vermoedelijk zal Lizzo er nog wel bijkomen. Op vrijdag lijkt het meest logisch, want niet sterk genoeg om naast Stromae de trekker te zijn.
Maar dat gaan ze natuurlijk pas aankondigen als sportpaleis heel wat voller zit.
Vermoedelijk zal Lizzo er nog wel bijkomen. Op vrijdag lijkt het meest logisch, want niet sterk genoeg om naast Stromae de trekker te zijn.
Maar dat gaan ze natuurlijk pas aankondigen als sportpaleis heel wat voller zit.