Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar goed, puur uit Livenation-oogpunt is dit allemaal heel logisch te verdedigen. Herinner me ook nog The Cure die uit het niks in Lokeren stonden. Of Sex Pistols. Wellicht allemaal dezelfde reden.
The Cure was wel op een moment dat ze wat op hun retour waren en de Lokerse was toen de ideale plaats.
Pas jaren later is er terug een boost gekomen en speelden ze opnieuw Werchter en Sportpaleizen.
The Cure was wel op een moment dat ze wat op hun retour waren en de Lokerse was toen de ideale plaats.
Pas jaren later is er terug een boost gekomen en speelden ze opnieuw Werchter en Sportpaleizen.
Dit is niet persee een goede indicatie maar is een Roemeens festival (dat wel kleiner is) met toch al een paar namen hetzelfde, dus Iggy Pop is dan toch mogelijk? Pendulum zou ook nie mis zijn!
Ff voor Blur Lokerse Feesten: Op de gewone pagina hang ik in een eindeloze wachtrij. Heb de paginaurl even gekopieerd naar een incognito en daar was ik er meteen door. Die eerste pagina hangt nog.
Ff voor Blur Lokerse Feesten: Op de gewone pagina hang ik in een eindeloze wachtrij. Heb de paginaurl even gekopieerd naar een incognito en daar was ik er meteen door. Die eerste pagina hangt nog.