Rock Werchter 2023

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
58
20
Echt totaal geen idee waarom die tegenwoordig radio presentator is tbh.
Omdat Thibault (samen met Stijn VDV) een enorm goede en brede muziekkennis heeft. Iets wat 3/4de van de Stubru presentatrices/presentatoren van de laatste 10 jaar niet meer heeft. Het ging meer om de snoetjes. Remember festivalman en presentator Bouba (van De Mol). Die jongen bracht verslag uit vanop Graspop en kende geen 10 bands op de affiche.

Dr. Hannibal

Sunset slot
24 nov 2013
3.300
1.010
Ik vrees dat in Werchter-communicatietermen 'headliner' wel slaat op de afsluitende act.
Juist niet toch. Heb op Werchter Metallica als headliner gezien, maar Skrillex als afsluiter. Kings of Leon headliner, Stromae afsluiter, idem dito zelfde jaar. QOTSA en Gorillaz zou je beiden headliner kunnen noemen, dus net als in alle co-headline constructies is daar per definitie 1 headliner die niet afsluit. En zo zijn er vast nog een paar die ik vergeet, en heel veel waar ik zelf niet bij was...

Edit: The Cure en Tool, nog zoiets. Je kunt er niet omheen The Cure headliner te noemen, maar Tool sloot toch echt de mainstage af.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

liluzi

Campingartiest
3 feb 2019
66
27
Iemand nog wakker? ;)

Naar jaarlijkse gewoonte intussen en omdat we morgen toch 40% van de line-up gaan krijgen, een fake poster voor de voorpret. Benieuwd hoeveel er morgen van juist zal zijn..

Bekijk bijlage 3474

Met mijn laatste sprankje hoop kruis ik mijn vingers voor iets als Marc Rebillet, M83, The Black Keys of Rufus du Sol 🤞🏻

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
654
286
Als Porcupine Tree op zo'n idiote plek zouden moeten staan op werchter, hoop ik al helemaal dat ze die gewoon laten voor graspop.
's middags in de Barn is niks mis mee hoor. Zou ze zelf misschien ietsje later zetten, maar Steven Wilson stond er in 2018 ook om een uur of 3 al en dat was een heel fijne show. Ook in de middag komen shows daar prima tot hun recht alsof het een indoor zaal is.

slyke

Support act
9 jan 2018
859
369
Naar jaarlijkse gewoonte intussen en omdat we morgen toch 40% van de line-up gaan krijgen, een fake poster voor de voorpret. Benieuwd hoeveel er morgen van juist zal zijn..
Zou ik best mee kunnen leven omdat er in jouw onderste regionen best wel wat 'kleppers' staan, naar mijn smaak (Wet Leg, Brutus, Rival Sons, Merol, ...).

Dr. Hannibal

Sunset slot
24 nov 2013
3.300
1.010
's middags in de Barn is niks mis mee hoor. Zou ze zelf misschien ietsje later zetten, maar Steven Wilson stond er in 2018 ook om een uur of 3 al en dat was een heel fijne show. Ook in de middag komen shows daar prima tot hun recht alsof het een indoor zaal is.
Parels voor de zwijnen

• Geweldig
Waarderingen: nikita

won666

Gouden Tip
17 mei 2019
428
302
Voor die zaterdag main zou ik tekenen. En RHCP wil ik ook wel eens zien nog eens MITS andere setlist dan dit jaar

parelconfituur

Dagopener
7 dec 2019
561
460
Die headliner die nog nooit op Werchter gestaan heeft...

...laat Eminem nu plots zwaar gerumoured worden voor Glastonbury de week ervoor. Ik zie het nog gebeuren dat Marshal plots een EU summertour dropt in januari. Kan ook perfect voor de Peppers staan. Maar doe Kungfu Kenny toch maar voor Stromae.

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
2.568
1.081
Als straks The Lumineers, Royal Blood, Greta Van Fleet, MGK en The Black Keys als grootste namen worden aangekondigd, zijn we nog maar net begonnen 😈😈😈
Terwijl er al zeker 3 echte inkoppers van zijn. En TBK nog niet eens een probleem zou mogen zijn naar mijn mening. De rest daarentegen....

Gebruikers die dit onderwerp bekijken