Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Dit is een foto van een tijdje geleden van de opbouw van de Barn. Die lijkt me een stukje groter, maar ik kan me vergissen zoals ik hier eerder al deed ;)
Bekijk bijlage 5043
Damn, ziet er heel cool uit! Past qua vorm eigenlijk beter bij de naam, alhoewel het me ook wat doet denken aan een overdekte markt ofzo.
Vooral de hogere zijkanten zijn een groot verschil, bij de vorige tent zakten die vrij laag weg.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Damn, ziet er heel cool uit! Past qua vorm eigenlijk beter bij de naam, alhoewel het me ook wat doet denken aan een overdekte markt ofzo.
Vooral de hogere zijkanten zijn een groot verschil, bij de vorige tent zakten die vrij laag weg.
Gewoon een Sportpaleis met zitplaatsen aant neerzetten
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
158
84
Lijkt een tent die aan de zijkanten open kan blijven. Maar dat zal niet gaan ivm soundbleed. Of zou hij heel anders gepositioneerd worden?
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Lijkt een tent die aan de zijkanten open kan blijven. Maar dat zal niet gaan ivm soundbleed. Of zou hij heel anders gepositioneerd worden?
Ik hoop eerlijk gezegd dat die niet open blijft aan de zijkanten. Het was het leuke aan de barn voor mij dat je daar bands in die speciale setting kan zien, het kruisprobleem is wel verleden tijd dan, wat weer positief is
 
Laatst bewerkt:

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
Inderdaad dezelfde tent. Deze worden gebruikt sinds 2015, maar The Barn werd in 2018 uitgebreid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken