Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.160
4.291
Sportpaleis kan bijna 25.000 man in en The Barn 20.000. Ben benieuwd wat de capaciteit dit jaar gaat zijn.

Hoe dan ook een bijzondere sfeer daar!
“Het sportpaleis heeft een maximumcapaciteit van 23.001 personen. Maar de organisator kan beslissen om de zaal kleiner te maken tot 19.918 of zelfs 15.089 plaatsen.”
 

AGov

Playlistbediener
9 nov 2022
7
11
iemand op Core die straks kan bevestigen of Angèle hint naar optreden op RW donderdagavond? :)
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
640
Niet gehint, maar in elk geval heeft ze wel na deze sollicitatie voor die plek van Stromae wat mij betreft het wel verdiend. Wat een show in vergelijking met vroeger. Niveau Stromae vorige keer op RW (niet boutique)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Iemand enig idee hoever je gemiddeld van te voren in het voorvak moet gaan staan bij de headliner zonder tegen rode kruizen aan te lopen? Wil graag QOTSA meepakken in het voorvak, daarna wat drinken/eventueel naar de wc en dan weer naar het voorvak voor Arctic Monkeys. Maar dat gaat denk ik krap worden. Wat denken jullie?
Dat gaat je niet lukken hoor. Populaire headliners moet je eigenlijk altijd klaar voor staan direct na afloop van de band ervoor. Wordt dus eten en drinken tijdens Qotsa op een mooi plekje en dan naar voreb
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays

festirock

Support act
1 dec 2015
841
567
Iemand enig idee hoever je gemiddeld van te voren in het voorvak moet gaan staan bij de headliner zonder tegen rode kruizen aan te lopen? Wil graag QOTSA meepakken in het voorvak, daarna wat drinken/eventueel naar de wc en dan weer naar het voorvak voor Arctic Monkeys. Maar dat gaat denk ik krap worden. Wat denken jullie?
Rechts van main voor t einde van QOTSA uit vak gaan, snel wat pintjes nemen aan toog 1 en terug lukt me meestal. Maar toilet zou k niet doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Rechts van main voor t einde van QOTSA uit vak gaan, snel wat pintjes nemen aan toog 1 en terug lukt me meestal. Maar toilet zou k niet doen.
Zou ik persoonlijk toch 5 minuten eerder weggaan en wel langs het toilet aangezien je het daarna nog ruim 2,5 uur moet ophouden. Staat een stuk rustiger
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
Niet gehint, maar in elk geval heeft ze wel na deze sollicitatie voor die plek van Stromae wat mij betreft het wel verdiend. Wat een show in vergelijking met vroeger. Niveau Stromae vorige keer op RW (niet boutique)
Niveau Stromae van vorige keer RW? Absoluut niet akkoord.

Maar kom, meningen mogen verschillen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
856
Laat ons stellen dat je haar met potlood kan opschrijven als headliner voor Werchter 2024. Ik blijf dromen van een Angele - Dua Lipa constructie.
Idem.
En Werchter kennende zetten ze dan Dua Lipa op de main en tegelijkertijd Angele als barn-headliner.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
iemand op Core die straks kan bevestigen of Angèle hint naar optreden op RW donderdagavond? :)
Niets specifiek gehoord alleszins. Enkel dat ze heel blij is dat het festivalseizoen weer is begonnen.

Volgende keer verwacht ik haar wel op RW, als sub of cohead, maar wellicht wachten ze tot er een nieuw album is?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.817
Mijn vriendin en haar moeder denken er aan om vrijdag een dagje Werchter te doen. Nu willen zij niet op de camping slapen (met name haar moeder niet) maar ze zien het ook niet zitten om midden in de nacht nog helemaal naar huis te rijden. Heeft iemand een goede tip voor een betaalbare overnachtingsplek op max. 30 minuten rijden, waar het geen probleem is als je midden in de nacht pas incheckt?
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
190
98
Mijn vriendin en haar moeder denken er aan om vrijdag een dagje Werchter te doen. Nu willen zij niet op de camping slapen (met name haar moeder niet) maar ze zien het ook niet zitten om midden in de nacht nog helemaal naar huis te rijden. Heeft iemand een goede tip voor een betaalbare overnachtingsplek op max. 30 minuten rijden, waar het geen probleem is als je midden in de nacht pas incheckt?
Betaalbaar zal tegenvallen, rond weekend werchter betaal je de hoofdprijs, in leuven zijn hotels en pendelbussen…ff op booking.com kijken
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.817
Betaalbaar zal tegenvallen, rond weekend werchter betaal je de hoofdprijs, in leuven zijn hotels en pendelbussen…ff op booking.com kijken
Ja vandaar dat ze zich afvroegen of “de kenners” een goede optie konden aanraden :) maar ze zijn er een beetje laat mee natuurlijk haha, beste opties zullen ook gewoon al vol zitten
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
190
98
Ja vandaar dat ze zich afvroegen of “de kenners” een goede optie konden aanraden :) maar ze zijn er een beetje laat mee natuurlijk haha, beste opties zullen ook gewoon al vol zitten
Klopt in de buurt zit alles al “jaren” vol, meestal door vaste bezoekers, wij hadden ook b&b op loopafstand (geslapen tijdens Werchter parklife coronatijd) en met veel geluk kunnen boeken voor 2023 totdat ze de prijs deelde per nacht😬..1000 euro 4 nachten, dat vind ik echt te gortig…
Maar er zijn er genoeg die het betalen.
En ook vind ik de camping wel wat hebben…altijd gezellig
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken