Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
24
60
Mijn vriendin en haar moeder denken er aan om vrijdag een dagje Werchter te doen. Nu willen zij niet op de camping slapen (met name haar moeder niet) maar ze zien het ook niet zitten om midden in de nacht nog helemaal naar huis te rijden. Heeft iemand een goede tip voor een betaalbare overnachtingsplek op max. 30 minuten rijden, waar het geen probleem is als je midden in de nacht pas incheckt?

Park Inn by Radisson aan het station van Leuven eventueel? Of Ibis Leuven? Ook aan het station "Hotel Industrie".... Novotel in het centrum van Leuven is ook een optie...

 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.153
1.595

Park Inn by Radisson aan het station van Leuven eventueel? Of Ibis Leuven? Ook aan het station "Hotel Industrie".... Novotel in het centrum van Leuven is ook een optie...


Noem je nu random hotels, of heb je effectief gekeken? Alles zit vol. Er zijn nog kamers in het begijnhof hotel, maar dan zit je toch al weer aan 312 Euro per nacht.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Noem je nu random hotels, of heb je effectief gekeken? Alles zit vol. Er zijn nog kamers in het begijnhof hotel, maar dan zit je toch al weer aan 312 Euro per nacht.
Zijn vaak geen kamers meer te krijgen. Ik mailde mijn hotel voor 3 kamers de dag na editie 2022. Was bijna te laat
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Het was volledig langs me heen gepasseerd, maar naast Sza heeft Open'er ook Labrinth exclusief op hun festival staan. Best opvallend dat ze dat toch voor elkaar krijgen. Zou een erg goeie, populaire en unieke naam zijn om eventueel onder Stormzy te plaatsen als ze geen directe vervanger voor Stromae vinden.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.153
1.595
Huiver en beef. 30 Seconds to Mars heeft hun eerste Europese festival van 2023 aangekondigd in Warschau als vervanger van Sam Smith op het Orange Festival.

Jump jump jump sing sing jump!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lindi14 en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Huiver en beef. 30 Seconds to Mars heeft hun eerste Europese festival van 2023 aangekondigd in Warschau als vervanger van Sam Smith op het Orange Festival.

Jump jump jump sing sing jump!!
Nou daar zou je de vervanger zomaar eens goed mee kunnen hebben. Gaan hier weinig mensen blij mee zijn maar wel een band van formaat en best exclusief na zo lange pauze
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
24
60
Noem je nu random hotels, of heb je effectief gekeken? Alles zit vol. Er zijn nog kamers in het begijnhof hotel, maar dan zit je toch al weer aan 312 Euro per nacht.
Vorig jaar liepen enkele Britse vrienden een week voor RW binnen in drie van de vernoemde hotels binnen en vonden telkens iets.. Ik gaf het maar mee, actuele bezetting heb ik uiteraard niet gecontroleerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Nou daar zou je de vervanger zomaar eens goed mee kunnen hebben. Gaan hier weinig mensen blij mee zijn maar wel een band van formaat en best exclusief na zo lange pauze
Da's gelukkig geen band van formaat in België. Of anders van een zeer klein formaat
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.153
1.595
Da's gelukkig geen band van formaat in België. Of anders van een zeer klein formaat

Goh...ik vrees dat je dat lichtjes onderschat. Nou zijn uitverkochte Lotto Arena's en paleizepleinen in Brussel niet het formaat van een Werchter headliner, maar desperate times...

Ik zou het niet durven uitsluiten als ze niks groter kunnen strikken.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Goh...ik vrees dat je dat lichtjes onderschat. Nou zijn uitverkochte Lotto Arena's en paleizepleinen in Brussel niet het formaat van een Werchter headliner, maar desperate times...

Ik zou het niet durven uitsluiten als ze niks groter kunnen strikken.
Hun laatste Lotto Arena was allesbehalve uitverkocht?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Goh...ik vrees dat je dat lichtjes onderschat. Nou zijn uitverkochte Lotto Arena's en paleizepleinen in Brussel niet het formaat van een Werchter headliner, maar desperate times...

Ik zou het niet durven uitsluiten als ze niks groter kunnen strikken.
Zowel BSF als hun laatste passage in Lotto Arena waren niet uitverkocht. Toch niets om over op te scheppen...

30 Seconds To Mars zou hoogstens goed zijn om rond 18u tussen te schuiven en de rest een plekje hoger te geven. Maar voor dat scenario kan je ook interessantere acts vinden.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
Hadden serieus wat streken bij. Weigerden bandjes te dragen en op alle deuren, doorgangen hing een foto van de drie bandleden, dat doorgang altijd toegestaan moest worden.
Mannen van Depeche Mode vonden dat belachelijk, hebben hen vierkant uitgelachen en vanalles aangevangen met die foto’s.

Heeft toen nog in de pers gestaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken