Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welk groot licht programmeert er nu ook een band als Royal Blood tussen Lewis Capaldi en Niall Horan, voor een leger aan bakvisjes dat nog niet het verschil tussen een gitaar en een bas kent?
Ik kan me van vorig jaar op RW ook herinneren dat ze wat aan het mopperen waren over de publieksparticipatie. Maar dit is wel van een andere orde mopperen.
Ik kan me van vorig jaar op RW ook herinneren dat ze wat aan het mopperen waren over de publieksparticipatie. Maar dit is wel van een andere orde mopperen.
Nog een maand en een dag en dan gaan we die kant op!
Ik zou zeggen, blijf komen met updates van het festivalterrein, setliststjes bekijken (https://www.setlist.fm/setlist/quee...vard-athletic-complex-boston-ma-5bb97b60.html) maar in dit voorbeeld gaat vast nog een hoop veranderen ivm het nieuwe album en voorzichtig aan maar beginnen met de voorbereidingen.
Ja vandaar dat ze zich afvroegen of “de kenners” een goede optie konden aanraden maar ze zijn er een beetje laat mee natuurlijk haha, beste opties zullen ook gewoon al vol zitten