Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is een foto van een tijdje geleden van de opbouw van de Barn. Die lijkt me een stukje groter, maar ik kan me vergissen zoals ik hier eerder al deed
Dit is een foto van een tijdje geleden van de opbouw van de Barn. Die lijkt me een stukje groter, maar ik kan me vergissen zoals ik hier eerder al deed Bekijk bijlage 5043
Dit is een foto van een tijdje geleden van de opbouw van de Barn. Die lijkt me een stukje groter, maar ik kan me vergissen zoals ik hier eerder al deed Bekijk bijlage 5043
Damn, ziet er heel cool uit! Past qua vorm eigenlijk beter bij de naam, alhoewel het me ook wat doet denken aan een overdekte markt ofzo.
Vooral de hogere zijkanten zijn een groot verschil, bij de vorige tent zakten die vrij laag weg.
Damn, ziet er heel cool uit! Past qua vorm eigenlijk beter bij de naam, alhoewel het me ook wat doet denken aan een overdekte markt ofzo.
Vooral de hogere zijkanten zijn een groot verschil, bij de vorige tent zakten die vrij laag weg.
Ik hoop eerlijk gezegd dat die niet open blijft aan de zijkanten. Het was het leuke aan de barn voor mij dat je daar bands in die speciale setting kan zien, het kruisprobleem is wel verleden tijd dan, wat weer positief is