Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
De grote veranderingen zijn inderdaad meer en meer zichtbaar aan het worden. The Barn blijkt ook inderdaad een nieuwe constrictie te zijn. Nog groter dan de vorige jaren.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Beetje vreemd naar mijn idee om te roepen dat er allemaal veranderingen zijn maar vervolgens niet willen zeggen wat het is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bloody Mary

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
De grootste doorn blijft die kruizen, dus daar zal het wel mee te makken hebben denk/hoop ik
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Het is 2023... Eén camera die vanboven in de tent de hele plattegrond filmt kan dit al oplossen. En dan gewoon 1 security guard die deze in het oog houd en als er gaten ontstaan de mensen vraagt wat door te schuiven.

Is echt een punt dat veel mensen stoort, en dat o zo makkelijk op te lossen valt.
Mensen tellen is toch alles dat nodig is?
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Mensen tellen is toch alles dat nodig is?
Dit doen ze waarschijnlijk.

De discussie ging over een app groep waarin je kon zeggen hoe druk het was en of je moest haasten voordat er rode kruisen zouden komen. . Maar dat is door een normale festivalganger dus niet goed te beoordelen.
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Tja. Het blijft zonde. Met een open tent en wat ruimte eromheen is het voor iedereen fijner. Eigenlijk is het terrein dus gewoon te klein.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Tja. Het blijft zonde. Met een open tent en wat ruimte eromheen is het voor iedereen fijner. Eigenlijk is het terrein dus gewoon te klein.
Ik heb liever lekker op elkaar staan in een warme tent op de juiste capaciteit dan schouderschurend met iedereen gestoord worden die later wil binnenwringen en heel de tijd binnen buiten loopt omdat het kan. Dan beter hogere capaciteit, mogelijkse ingang langs de zijkant met rode kruizen/groene pijlen dan alles altijd open.
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Ik heb liever lekker op elkaar staan in een warme tent op de juiste capaciteit dan schouderschurend met iedereen gestoord worden die later wil binnenwringen en heel de tijd binnen buiten loopt omdat het kan. Dan beter hogere capaciteit, mogelijkse ingang langs de zijkant met rode kruizen/groene pijlen dan alles altijd open.
Waar. Maar ik ben ook wel van af en toe, bij wijze van pauze, lekker buiten de tent luisteren naar wat er speelt, en dat effect is nu helemaal weg.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
870
Waar. Maar ik ben ook wel van af en toe, bij wijze van pauze, lekker buiten de tent luisteren naar wat er speelt, en dat effect is nu helemaal weg.
Je hebt tussen The Barn en KluB C normaal gezien wel een groot scherm met wat er in de tent aan het spelen is.

Niet hetzelfde natuurlijk, maar het is toch dat.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
870
Ik wacht 16u geduldig af.
Waren de vorige aankondigingen altijd om 16u ?

Wel een beetje raar moment als ze het vandaag zouden aankondigen. Vrijdag rond 16u is het moment waarmee bedrijven meestal met slecht nieuws naar buiten komen, in de hoop dat er weinig media-aandacht naartoe zou gaan...
 
  • Leuk
Waarderingen: leon94

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Waren de vorige aankondigingen altijd om 16u ?

Wel een beetje raar moment als ze het vandaag zouden aankondigen. Vrijdag rond 16u is het moment waarmee bedrijven meestal met slecht nieuws naar buiten komen, in de hoop dat er weinig media-aandacht naartoe zou gaan...
Rock Werchter 16u was een begrip
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken