Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.508
4.340
Heb liever dat ze wat meer de tijd nemen om een echte headliner te strikken, dan meteen de eerste de beste act te boeken.
Geen idee hoe t boeken in ze werk gaat, maar lijkt mij dat er heel veel geregeld moet worden achter de schermen i.p.v. alleen een telefoontje of een band zin of tijd heeft?
Zoals @jimmywe al een paar keer aangaf, podcast nachtraaf met Jan Digneffe geeft een mooi beeld ervan
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.286
5.662
Heb liever dat ze wat meer de tijd nemen om een echte headliner te strikken, dan meteen de eerste de beste act te boeken.
Geen idee hoe t boeken in ze werk gaat, maar lijkt mij dat er heel veel geregeld moet worden achter de schermen i.p.v. alleen een telefoontje of een band zin of tijd heeft?
Bij kleine bandjes werkt dat wel ongeveer zo (bron: vrienden van mij met hun lokale punk bandje worden nog weleens op die manier last minute geboekt ergens). Maar hoe groter de band, hoe groter de organisatie er omheen (productie, roadies, etc.) en hoe meer managers ertussen waar je eerst allemaal akkoord van moet krijgen…
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
77
42
Als er geen deftige vervanger voor Stromae komt ga ik mijn donderdagticket verkopen denk ik. Die dag zou ik dan enkel Aurora écht nog graag zien maar voor 1 artiest is de prijs wel wat gortig natuurlijk, zeker als er ook nog eens een parkeerticket zou bijkomen. Voor ticketswap is het natuurlijk wel spijtig dat je de tickets pas een paar dagen voor het evenement aankrijgt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Hier idem. Familie die tickets kocht voor Stromae en Stromae alleen. Dus die zijn heel benieuwd wat ze in de plek gaan zetten.
Best lullig dat je ze niet mag wisselen eigenlijk. Geen restitutie snap ik, maar waarom zo moeilijk doen over een andere dag mits beschikbaar niet.
 

DeefGroll

Playlistbediener
18 dec 2019
18
6
Ik dacht er hetzelfde over :( De vrouw des huizes hier wou per sé Stromae zien en kocht terrastickets. Nu die wegvalt zit ze natuurlijk met die tickets en rara... je mag ze natuurlijk niet verzetten naar een andere dag. Anyway: we zien wel wat er donderdag al dan niet komt ;) Ik ga ondertussen eens kijken hoever ze met de opbouw staan, in het weekend zag weide er al vrij impressionant uit. De nieuwe indeling zal velen verassen denk ik.
Foto's aub! ;)
 

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
24
60
Best lullig dat je ze niet mag wisselen eigenlijk. Geen restitutie snap ik, maar waarom zo moeilijk doen over een andere dag mits beschikbaar niet.
Ik kreeg als antwoord bij Zanzibar dat "alle andere dagen uitverkocht waren"... Moeilijk te geloven. Anderzijds betreurde ik ook het gebrek aan soepelheid bij hun. Logisch dat als een headliner wegvalt, dat de mensen ineens heel hun plan in duigen zien vallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.864
8.475
Best lullig dat je ze niet mag wisselen eigenlijk. Geen restitutie snap ik, maar waarom zo moeilijk doen over een andere dag mits beschikbaar niet.
Ja dan blijft alleen vrijdag over dus en die ligt te veel in de rock hoek voor hen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

festirock

Support act
1 dec 2015
838
565
Ik kreeg als antwoord bij Zanzibar dat "alle andere dagen uitverkocht waren"... Moeilijk te geloven. Anderzijds betreurde ik ook het gebrek aan soepelheid bij hun. Logisch dat als een headliner wegvalt, dat de mensen ineens heel hun plan in duigen zien vallen.
Werchter is gewoon uitverkocht bij zanzibar hoor.

Vind t ergens logisch dat festivaltickets niet omgezet worden naar een andere dag. Bij een gewoon concert ok maar bij een festival is dat iets anders, zeker als een dag uitverkocht is. Staat trouwens ook in de verkoopvoorwaarden.

Inderdaad wel tegenvaller als je alleen voor stromae gaat. Ik vrees dat je op ticketswap niet veel gaat krijgen voor een donderdagticket. Tenzij de nieuwe headliner echt een naam wordt
 

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
24
60
Werchter is gewoon uitverkocht bij zanzibar hoor.

Vind t ergens logisch dat festivaltickets niet omgezet worden naar een andere dag. Bij een gewoon concert ok maar bij een festival is dat iets anders, zeker als een dag uitverkocht is. Staat trouwens ook in de verkoopvoorwaarden.

Inderdaad wel tegenvaller als je alleen voor stromae gaat. Ik vrees dat je op ticketswap niet veel gaat krijgen voor een donderdagticket. Tenzij de nieuwe headliner echt een naam wordt
Ik begrijp het inderdaad van hun kant wel hoor, we maken er het beste van, zal sowieso wel een leuke dag worden ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken