Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
ik vind miley een geweldige stem hebben.
bijna alle covers die van haar te vinden zijn op youtube klinken geweldig.
maar haar eigen liedjes zijn bijna allemaal gewoon heel middelmatig poppy.
daar zit t probleem, volgens mij.

Grote fan van Samson & Gert aan de North West Walls. Miley mag daarentegen verder in Las Vegas blijven optreden.

Miley Cyrus stond nog maar 1x in ons land en wel in het Sportpaleis. 9 jaar geleden. Ik denk dat ze sindsdien niet veel populairder noch aan fame heeft ingeboet. Doet tegenwoordig iets vaker festivals (in de VS vnl.), maar misschien komt 't ook omdat pop meer en meer z'n weg daar kan vinden dan in Europa ofzo. Ik denk dat, net zoals SZA een paar pagina's terug, haar eisen te groot (minstens sub ofzo) zouden zijn om op RW te spelen.

KluB C als derde of vierde? Was ongeveer de spot die BANKS ook kreeg in 2020 en ik schat ze even groot in.

• Leuk
Waarderingen: mattman
630

Herman Schueremans is vandaag 69 jaar geworden!!

Even tegen al verwachtingen in een nieuwe naam.. als verjaardagscadeautje? ;)

We zullen maar mooi wachten tot na Eurosonic Noorderslag.

• Leuk
Waarderingen: randyrw
Doen ze heel goed daar, hun 3 losse dagevents zijn hiermee toch erg snel uitverkocht.

(Mooie compensatie voor de vierdaagse die niet echt héél los gaat.)

Hoe loopt de voorverkoop van RW intussen misschien?
Zijn daar nog cijfers van bekend?

Ik zie wel veel social media reclame voor RW.
Klopt. En de drie losse dagevents hebben zich eigenlijk uitverkocht zonder moeite.
Waar ik zelf vooral uit concludeer dat een goede affiche/headliner eigenlijk genoeg is om kopers over de streep te trekken.

Klopt. En de drie losse dagevents hebben zich eigenlijk uitverkocht zonder moeite.
Waar ik zelf vooral uit concludeer dat een goede affiche/headliner eigenlijk genoeg is om kopers over de streep te trekken.
Een breed programma ook. Zo hebben ze het geflikt in bvb 2013 en 2018.
Maar het makkelijkste is en blijft de mega headliner die even goed KBS uitverkoopt.

Een breed programma ook. Zo hebben ze het geflikt in bvb 2013 en 2018.
Maar het makkelijkste is en blijft de mega headliner die even goed KBS uitverkoopt.

Zoals een Taylor Swift? Ik blijf vurig hopen op haar voor 2024...maakt niet uit of dat op de main is of een Boutique. Ik ben toevallig aan het luisteren naar Midnights en het is zo ontzettend goed! Die is echt stukken sterker in mijn muzikaal straatje gaan passen de voorbije jaren.

Zoals een Taylor Swift? Ik blijf vurig hopen op haar voor 2024...maakt niet uit of dat op de main is of een Boutique. Ik ben toevallig aan het luisteren naar Midnights en het is zo ontzettend goed! Die is echt stukken sterker in mijn muzikaal straatje gaan passen de voorbije jaren.
Die heeft ondertussen alles en iedereen ingehaald. Maximale is een Harryke doen. Maar gaat eerder reeks KBS worden.

Die heeft ondertussen alles en iedereen ingehaald. Maximale is een Harryke doen. Maar gaat eerder reeks KBS worden.
En dat ze dan maar meteen de huidige support act Phoebe Bridgers meebrengt...
Een dagje boutique met dit soort namen, mag zeker in 2024.

Users who are viewing this thread