Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Bij blur in 2013 weggelopen, omdat we Albarn niet trokken.

In the battle of Britpop (Blur vs Oasis) kies sowieso eerder voor... suede en Pulp!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Bij blur in 2013 weggelopen, omdat we Albarn niet trokken.

In the battle of Britpop (Blur vs Oasis) kies sowieso eerder voor... suede en Pulp!
Blur > Pulp > Suede > Oasis voor mij. Die laatste moet ik echt voor in de mood zijn, vind Oasis soms een beetje te degelijk of saaiig.

Door die 3 albums sinds 1997 is Blur wel een beetje een categorie apart geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Angele net in het Sportpaleis. Wat een popster in wording, geef die aub een mooie spot op Werchter, want ze verdiend het meer dan ooit
Verdient het om te headlinen/af te sluiten à la Stromae en Oscar & The Wolf en zeker met die show, maarja..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: b_lars

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Ik herinner het me wel als geen slecht concert. Maar als iedereen dat vindt, zal ik wel verkeerd zijn :).

Bij Blur in 2013 stond de wei maar halfvol, maar dat was wel een van de beste concerten die ik daar ooit gezien heb. Het is dus niet altijd eenvoudig af te sluiten.

Maar je moet nu toch wel heel naïef zijn om te denken dat als de kans zich voordoet dat Werchter Arctic Monkeys niét zou boeken, zoals er hierboven sommigen niet zouden doen. Het is wellicht een van de grootste rockbands (doch live hun glans aan het verliezen) van dit moment.
Het was zeker niet zo sloom als op Pukkelpop, maar het viel gewoon dood. Ik herinner me bij het uit het voorste vak gaan hoe leeg het veld achteraf al was. Toch ook tekenend.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Het was zeker niet zo sloom als op Pukkelpop, maar het viel gewoon dood. Ik herinner me bij het uit het voorste vak gaan hoe leeg het veld achteraf al was. Toch ook tekenend.
Ik heb er ook niet echt goede herinneringen aan. Maximaal een uur gezien geloof ik en toen waren we er wel klaar mee. Voelde best als een anticlimax na een mooie editie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik heb er ook niet echt goede herinneringen aan. Maximaal een uur gezien geloof ik en toen waren we er wel klaar mee. Voelde best als een anticlimax na een mooie editie.
Groot contrast vlak na Cave vooral, die hen echt wel naar huis speelde. Het publiek kwam nooit echt op gang tijdens AM.

Beetje zonde wel, want vond ze op sommige momenten wel goed klinken. Letterlijk ook, zelden zo’n zuiver geluid gehoord op een festivalweide.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Gisteren naar Bonobo geweest, echt een sterke liveshow! Sloot ook af met de woorden 'See you soon Belgium' maar ik verwacht hem eerder tussen de aankondigingen voor Core deze week.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Wel benieuwd naar de show van Christine and The Queens eigenlijk. De show waarmee ze in 2019 tourden was eigenlijk te groot voor de Barn, qua productie.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Wel benieuwd naar de show van Christine and The Queens eigenlijk. De show waarmee ze in 2019 tourden was eigenlijk te groot voor de Barn, qua productie.
Zal wel stevige productie zijn, is podium lokerse niet ongeveer even groot als Barn van binnen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Zal wel stevige productie zijn, is podium lokerse niet ongeveer even groot als Barn van binnen?
Zou kunnen ja, maar Lokerse was wel openlucht en die hadden wel wat pyro mee herinner ik mij. Die brug vond ik toen een beetje Kanye Westiaans. In positieve zin. ;)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Ik heb er ook niet echt goede herinneringen aan. Maximaal een uur gezien geloof ik en toen waren we er wel klaar mee. Voelde best als een anticlimax na een mooie editie.
Het was echt ieder nummer doorstaan... letterlijk.
Je wil niet weg, maar toch voel je meer en meer de frustratie opkomen.
En uiteindelijk na een uur ook vertrokken en was vooral verbaasd over de drukte op de steenweg richting camping/bussen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken