Het zal wel zijn omdat ik op festivalgebied niks meer gewend ben maar ik vond het vandaag echt ultiem. Ik ben van het ene naar het andere hoogtepunten gerold.
Ik dacht dat ik met Weyes Blood, (stukje Holly, stukje Anna Calvi), Froukje, Warhaus, Charlotte de Witte en Stormzy (wat een heerser) de jackpot al had gewonnen. Fijne, energieke shows waarbij de artiesten er flink zin in hadden.
Maar grote verrassing (of heb ik zoveel bier op dat ik sowieso kritiekloos ben?) was de afsluiter: Royksopp. Hoe lekker was dat? Ik stond vooraan en daar gingen de makkelijk in het gehoor liggende dancehitjes (veel met Robyn) er als zoete koek in. Op die 4 dansers las ik eerder kritiek (Best Kept Secret geloof ik) maar die maakten nu volledig het verschil, de zaal at uit hun hand en in voorop. CDW was geweldig maar ik heb nog net iets meer van Royksopp genoten…
Cashless systeem vond ik helemaal prima, geklaag is wat mij betreft echt overbodig. Net nog even 0,1 coin kunnen aanvullen om 2 bier te halen, hoe chill is dat.