Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.617
11.283
Maar weet dus niet of het echt zo is, hè. Tuurlijk, voor de line-up had ik misschien wel moeten gaan, maar voor de rest zie ik hier geen gezeik over van alles en nog wat. Of is het gewoon moeilijker om de positieve dingen te noemen, want die hoor ik ook graag?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Maar weet dus niet of het echt zo is, hè. Tuurlijk, voor de line-up had ik misschien wel moeten gaan, maar voor de rest zie ik hier geen gezeik over van alles en nog wat. Of is het gewoon moeilijker om de positieve dingen te noemen, want die hoor ik ook graag?
We zijn Nederlanders (ofja ook Belgen hier natuurlijk) maar we zeiken graag. Pinkpop was ook alleen maar gezeik.

Best jammer. We speculeren een jaar lang over de acts en als we daar zijn gaan we klagen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Ben ik het niet mee eens. Ik ben op Lowlands geweest, Pukkelpop, SZiget , Tomorrowland om er een paar te noemen. Dit verschilt per jaar , per line up, per act en zelfs per tijdstip.
Ja tuurlijk verschilt dat per act. Maar ik vergelijk het liever festivalbreed. Dan kun je niet anders dan stellen dat Pinkpop het meest asociale volk trekt en het minst geinteresseerde publiek er ook te vinden is. Maar nogmaals, die discussie is voor een ander topic.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Zouden ze weer zo'n dopaminestoot uitdelen met de eerste drie nummers om daarna iedereen in slaap te wiegen? We shall see
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Stond blijkbaar weinig volk bij Stormzy en goed.. mja, was het ook niet zo, lees ik?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Stond blijkbaar weinig volk bij Stormzy en goed.. mja, was het ook niet zo, lees ik?
Waar? Het was echt enorm goed.

Warhaus trouwens ook. Sam Fender leuke verrassing. Zwangere Guy en Weyes Blood ook top. King Princess viel tegen en dit Mumford ga ik niet lang meer uithouden…
 
  • Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Mumford speelt met plezier, en de sfeer zit er in bij een ietwat natgeregend publiek (of zo ziet het er toch uit op de stream)

Voor een last minute replacement, zijn ze heel mooi begonnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en JorttB

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Mumford speelt met plezier, en de sfeer zit er in bij een ietwat natgeregend publiek (of zo ziet het er toch uit op de stream)

Voor een last minute replacement, zijn ze heel mooi begonnen.
🫠Ziet er naar uit dat het publiek wel wat meer sfeer heeft bij de headliners dan bij Pinkpop. Maar dat judge ik nu vanaf een stream dus weet het niet zeker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken