Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Ook wel knap dat M&S keer op keer zulke slechte setlists in elkaar zetten. Zit totaal geen opbouw in..
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Ik ben zelf geen groot fan van M&S, maar ik vind het tot nu toe een hele goede show. Het publiek oogt en klinkt ook erg enthousiast. En ja, waar ik ook wel gevoelig voor ben is dat ze de set begonnen met Papaoutai door de speakers en nu ook een nummer opdragen aan Stromae. Dat is voor een ander wellicht iets kleins, maar ik vind het groots.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Ik ben zelf geen groot fan van M&S, maar ik vind het tot nu toe een hele goede show. Het publiek oogt en klinkt ook erg enthousiast. En ja, waar ik ook wel gevoelig voor ben is dat ze de set begonnen met Papaoutai door de speakers en nu ook een nummer opdragen aan Stromae. Dat is voor een ander wellicht iets kleins, maar ik vind het groots.
Ja, dat is inderdaad wel een mooie geste. Zijn volgens mij ook wel ultieme goodguys, net als jij (en dat is een compliment).
Neemt niet weg dat het echt gezapige muziek is voor de niet liefhebber.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Sohey, Mumford speelt daar even de boel plat. Wat een setlist ook. Gewoon de eerste helft vd show alleen putten uit de eerste 2 albums. En dan nog de 2 grootste hits niet gespeeld hebben. Dit had ik live willen meemaken...
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Ik vind het zo onderhand echt fascinerend hoe zeer mijn muziekbeleving verschilt met sommigen van jullie. Ik vind dit by far de beste set die ik vandaag heb gezien. Weliswaar met de kanttekening dat een aantal relevante sets de streams niet hebben gehaald, natuurlijk. Maar ik vind dit zeer goed, terwijl ik hun muziek niet snel zou opzetten. Sympathieke gasten, strakke set en een enthousiast publiek.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Huilende kak uit een USB-stick, bedoel je?
Miljaar, je bent maar een jaar ouder dan ik ben, maar het voelt als 20 jaar 😉.
Zo'n CDW trekt veel volk, weet het publiek op te zwepen en heeft normaliter toffe visuals. M&S is vooral kampvuurliedjes zingen.
Jammer dat Stromae er niet staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken