Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Volgend jaar wil ik dan wel echt eens naar Werchter gaan. Maar dit schrikt me altijd af…je zou maar een optreden willen zien maar er zijn kruizen.
Gewoon een kwestie van keuzes maken en zorgen dat je bij populaire artiesten in de tenten (al kun je The Barn geen tent meer noemen) op tijd aanwezig bent. Ik heb nog nooit een artiest hoeven missen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.715
7.512
Als je Iggy al vaker hebt gezien dan heb je het ook wel gezien (net als bij alle antieke acts is mijn ervaring). Aurora kun je nu nog in een relatief kleine tent meepakken.

Dat klopt ook wel, ga er vaak wel vanuit dat bij dit soort clashes beiden wel ongeveer even vaak gezien zijn. Weet niet of ik verder een oude act zou laten schieten voor een jonge act in het geval van een echte clash. Jonge acts kan je nog vaak genoeg zien denk ik dan.

Maar verder wordt inmiddels door anderen die deze methode gebruiken ook inderdaad naar dit soort speciale omstandigheden gekeken als extra factoren.

@EdsjeFCB hopelijk kan je er wat mee zo:
Iggy als je Iggy nog nooit hebt gezien
Aurora als je Aurora nog nooit hebt gezien, maar Iggy al wel
Even vaak gezien? Aurora want door relatief kleine tent unieker dan een Iggy (geen idee of die op een speciale plek staat oid)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Van die gesloten deuren aan de Barn kan je dus echt niet vrolijk worden. Stond echt nog een paar duizend man te wachten voor CDW ging beginnen. Blijkbaar kreeg iemand een deur open en heel die massa...werd buiten geduwd door security.

Dingen als Editors en Fred Again gaan echt kloterij worden..
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Jammer dat Sam Fender en Aurora niet op de stream komen/zijn gekomen. Dat waren op voorhand de twee acts waar ik het meest benieuwd naar was vandaag. En ook de voorspelde feestjes bij Charlotte de Witte en Iggy Pop halen de stream niet...
 

Geert.vG

Playlistbediener
25 jul 2017
14
13
Echt slim om dat in het midden te zetten...hoe moeten die mensen daar komen? Uurtje op voorhand gaan kamperen daar als ze een ietwat grotere act willen zien. 😅
Via de aparte ingang voor rolstoelgebruikers. Er is voldoende assistentie om op die plek te komen. Het zag er prima uit. En ook eens een echt toffe plek voor rolstoelers in plaats van ergens aan de zijlijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Kunt volgens mij nog die Barn zo groot maken als twee Sportpaleizen, er gaan volgens mij ALTIJD rode kruizen staan. Imo moest dat podium allang getransformeerd worden naar een soort Alpha-achtige constructie en niet.. nog zwaarder afgesloten. Dat en/of een extra podium om het publiek te spreiden, ookal is het max aantal bezoekers onveranderd gebleven sinds forever.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Kunt volgens mij nog die Barn zo groot maken als twee Sportpaleizen, er gaan volgens mij ALTIJD rode kruizen staan. Imo moest dat podium allang getransformeerd worden naar een soort Alpha-achtige constructie en niet.. nog zwaarder afgesloten. Dat en/of een extra podium om het publiek te spreiden, ookal is het max aantal bezoekers onveranderd gebleven sinds forever.
Draaien zodat geluid andere kant op gaat en dan open maken idd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken