Op dit moment krijgt elke show 2 nummers uit die 5, maar ik vind dat toch wat weinig eerlijk gezegd.Met de setlist die ze gisteren speelden heb je gewoon echt een heel erg lekkere show.
Gewoon hopen dat ze 3, minimaal 2 nummers van Citizen Erased(!!), Stockholm Syndrome, New Born, Bliss en Map of the Problematique spelen. Die zijn de afgelopen 4 shows allemaal minimaal 1 keer voorbij gekomen.
Ik zou zeggen: doe gewoon Stockholm Syndrome en New Born standaard in elke set, Bliss en MOTP kunnen omstebeurt, en dan Citizen Erased roteren met andere "zeldzamere" nummers. Zeldzame tussen aanhalingstekens, want Citizen spelen ze stiekem best vaak de laatste jaren. Een keer afwisselen met Space Dementia of Assassin bijvoorbeeld zoals in de theatershows. Of nog iets écht zeldzaams maar die kans is natuurlijk klein.
Ook omdat het redelijk korte sets zijn zou je toch denken dat er meer ruimte is voor dit soort nummers.
Het lijkt er nu trouwens op dat ze Time is Running Out in rotatie hebben met You Make Me Feel Like It's Halloween, dat is ook wel grappig.