Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als de Monkeys met dit soort performance die main afsluiten....dan loop ik impressed de wei af. Ijzersterk nieuw album en die momenten dat het vuur weer oplaait...
Het zou wel eens een stuk beter kunnen worden dan in 2018. (Yup, ik ben soms een naieve optimist.)
Begon jij gisteren niet over X!nk, dat interesseert mij namelijk ook niet bijster veel moet ik zeggen..
Hoog tijd voor nieuwe namen of geruchten is denk ik de conclusie
Begon jij gisteren niet over X!nk, dat interesseert mij namelijk ook niet bijster veel moet ik zeggen..
Hoog tijd voor nieuwe namen of geruchten is denk ik de conclusie
X!nk niet zomaar afschrijven hoor. Het is vloeken in de kerk, maar ik zie het nog gebeuren. + Het ging niet over bespreken van RW-naam maar over instagram/facebook relevantie.
X!nk niet zomaar afschrijven hoor. Het is vloeken in de kerk, maar ik zie het nog gebeuren. + Het ging niet over bespreken van RW-naam maar over instagram/facebook relevantie.
Nog even over het facebook/Instagram bereik -> hier kunnen we echt niks uit opmaken.
Hun posts worden vaak gesponsord. En veronderstel dat ze hier ook wat mee spelen. Sommige posts zullen ze ongetwijfeld meer advertentie-budget insteken om te boosten op Instagram dan op Facebook of omgekeerd.
Nog even over het facebook/Instagram bereik -> hier kunnen we echt niks uit opmaken.
Hun posts worden vaak gesponsord. En veronderstel dat ze hier ook wat mee spelen. Sommige posts zullen ze ongetwijfeld meer advertentie-budget insteken om te boosten op Instagram dan op Facebook of omgekeerd.