Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Hangt puur van de kwaliteit af die steeds de kans krijgt een publiek te bereiken door die wedstrijd.. Rond een Sons of Tamino kun je echt niet meer heen, maar kijk bijvoorbeeld ook eens naar de winnaars van 2021...Kids with buns, The Haunted Youth en Ramkot. Vrij benieuwd wat er dit jaar dus weer te ontdekken valt.

Jeetje, van mij mogen die laatste twee trouwens sowieso op Werchter dit jaar. Youth in de Klub, Ramkot op de Slope...perfect.

Nog een reden om te geloven in een dikke lading namen deze week: volgende week is het de Week Van de Belgische Muziek.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Nummers als Tought Contagion, Madness en Behold, the glove godbetert spelen, en dingen als Citizen Erased, Blackout en Butterflies and Hurricanes in de koffer laten. Fucking fucked is het.
Nogmaals, Behold the Glove is nauwelijks een nummer te noemen. Spelen ze gewoon als instrumentaal intro voor Uprising.
Thought Contagion is live wel leuk, stuk beter dan sommige andere nummers die ze van dat album hadden kunnen kiezen.
Madness mogen ze van mij ook wel eens overslaan maar ik snap wel dat ze die blijven spelen als een van de grootste hits. Ik vind t al heel wat dat ze eindelijk eens Time Is Running Out wat rust gunnen de afgelopen shows!

Madness mogen ze van mij ook wel eens overslaan maar ik snap wel dat ze die blijven spelen als een van de grootste hits.
Ik heb ook erg weinig met dat nummer, maar het viel mij inderdaad op hoeveel mensen daarom vragen toen ze het laatst eens oversloegen. Op die youtube video van een concert van ze afgelopen jaar die hier gedeeld werd, geloof ik.

Het is zeker geen favoriet van me, maar ze hebben veel slechtere nummers gemaakt. Zeker op de laatste albums.
Het is niet de sound die je van Muse wil horen, maar als je dat buiten beschouwing laat is het best prima te doen als catchy poprock nummertje.
Ik heb ook erg weinig met dat nummer, maar het viel mij inderdaad op hoeveel mensen daarom vragen toen ze het laatst eens oversloegen. Op die youtube video van een concert van ze afgelopen jaar die hier gedeeld werd, geloof ik.

Ik hoop echt dat ze een keer stoppen met Psycho, dat nummer is van zichzelf al veel te veel van hetzelfde en al helemaal als je hem elke show weer hoort. Het is in het begin eventjes leuk omdat je erop kan springen, maar al snel wordt het vervelend. Dan hoor ik nog liever een nieuw nummer voor de eerste keer.

• Winning
Waarderingen: mattman
Ik vind het vooral niet origineel en niet verrassend. Twee jaar achter elkaar een zelfde headliner is dat ooit eerder geweest?

Maar…ben zelf een peppers dan dus in dat opzicht klaag ik niet haha!
Ja, Metallica!

Nog een reden om te geloven in een dikke lading namen deze week: volgende week is het de Week Van de Belgische Muziek.
Hoe vaak zoeken die Belgen excuses om maar geen festivalnamen te hoeven lozen, zeg. Nog even en het pyjamafeestje van de DJ is aanleiding om stil te blijven :geek:

Dit gezegd hebbende: ik meen me te herinneren dat de organisatie enkele edities geleden (mogelijk valt het door de corona mee hoeveel festivals terug dit was) eens een compleet Belgische aankondiging deed gedurende deze week.

Hoe vaak zoeken die Belgen excuses om maar geen festivalnamen te hoeven lozen, zeg. Nog even en het pyjamafeestje van de DJ is aanleiding om stil te blijven :geek:
Volgens mij lees je het verkeerd. Ik dacht ook even dat dit het volgende radio evenement zou zijn wat aankondigingen zou blokkeren, maar volgens mij bedoelt Matt juist dat het deze keer een goede aanleiding is om wat (Belgische) namen te lossen.

Users who are viewing this thread