Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Headliner is inderdaad wellicht voor RW te hoog. Ik had die uitverkochte Ziggo Dome nog in gedachten maar dat zegt inderdaad ook niet alles. Geen idee hoe groot hij in België is.

Headliner? John Mayer? Mag gerust ergens in de Barn ofzo. Maar ik heb begrepen dat dat in Nederland een vrij grote naam is.

Ik zou er geen nummer van kunnen opnoemen.
Ja, hier twee keer uitverkocht Ziggo. Het verschil is soms opmerkelijk.

Zo, dat wist ik dan weer niet inderdaad, dat ie weinig populair is in BE. Misschien BKS of Lowlands maar headlinen dan

“Dear John”?
Oh wacht, dat gaat over hem.
Ik zou het echt niet weten. Ken hem vooral van naam op dit forum en van het feit dat hij gitaar speelt bij met de Grateful Dead. Maar op Pinkpop stond hij dus ooit voor de Stones, dus daar is het een vrij gekende naam.

Kan iedereen aanraden op een warme zomeravond dit album te draaien, voelt alsof je erbij bent dan

Mooie opbouw ook, eerst een paar nummers solo akoestisch, dan met het John Mayer trio, en ten slotte met de volledige band.

Maar als je het allemaal simpele 13 in een dozijn blues vindt snap ik dat ook haha, ik vind het lekkere muziek maar het is zeker niet het meest originele of hoogstaande werk wat er bestaat 😅

Voel ik dit forum hier verkeerd aan als ik zeg dat Olivia Rodrigo geen al te slechte boeking zou zijn van RW? Kan ook niet hetzelfde gezegd worden van Halsey en Avril Lavigne, de welke ik persoonlijk nog vetter zou vinden? 🤭😍

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread