Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Is er een kans op Franz Ferdinand of hebben die al een datum elders in Belgie?

Volgens mij enkel data voor enkele Franse festivals op dit moment, zowel in de periode van RW als PKP. Alles kan, maar zou ook zomaar een wat kleiner festival kunnen worden denk ik.

Muse gisteren in Mexico de eerste echte show van de Will of the People tour gespeeld. Waar ze tijdens de intiemere shows van afgelopen voorjaar nog een aantal voor mij interessante (oudere) songs speelden, is dat nu jammer genoeg wel verdwenen.
Vind het zelf alleszins onbegrijpelijk dat je nummers als
Thought Contagion, Compliance of dat vreselijke solonummer van Matt
zou willen blijven spelen.

Stel dat the National door komt naar RW.. dat ze touren is inmiddels bekend, dus zou een mooi in een pakketje kunnen ;-)

Vandaag weer namen...wat denken jullie?
Stiekem een beetje hoop dat er iets komt om de verkoop te boosten.

Maar ik zet veel geld in op volgende week, maar dan ook meteen een hoop namen. Vorige week kenden we op 28 januari zo goed als de hele lineup.

Stiekem een beetje hoop dat er iets komt om de verkoop te boosten.

Maar ik zet veel geld in op volgende week, maar dan ook meteen een hoop namen. Vorige week kenden we op 28 januari zo goed als de hele lineup.
Toen was het wel zo goed als uitverkocht dus de hype aanhouden is dan ook niet nodig.

Toen was het wel zo goed als uitverkocht dus de hype aanhouden is dan ook niet nodig.
Ja, wat denken we, nog 4 aankondigingen? Donderdaghead, vrijdaghead, donderdagBarnhead, mega pakket. Hebben ze nog eens 4 hype momentjes.

Users who are viewing this thread