Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Is er een kans op Franz Ferdinand of hebben die al een datum elders in Belgie?

Volgens mij enkel data voor enkele Franse festivals op dit moment, zowel in de periode van RW als PKP. Alles kan, maar zou ook zomaar een wat kleiner festival kunnen worden denk ik.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Muse gisteren in Mexico de eerste echte show van de Will of the People tour gespeeld. Waar ze tijdens de intiemere shows van afgelopen voorjaar nog een aantal voor mij interessante (oudere) songs speelden, is dat nu jammer genoeg wel verdwenen.
Vind het zelf alleszins onbegrijpelijk dat je nummers als
Thought Contagion, Compliance of dat vreselijke solonummer van Matt
zou willen blijven spelen.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Stel dat the National door komt naar RW.. dat ze touren is inmiddels bekend, dus zou een mooi in een pakketje kunnen ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Vandaag weer namen...wat denken jullie?
Stiekem een beetje hoop dat er iets komt om de verkoop te boosten.

Maar ik zet veel geld in op volgende week, maar dan ook meteen een hoop namen. Vorige week kenden we op 28 januari zo goed als de hele lineup.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Stiekem een beetje hoop dat er iets komt om de verkoop te boosten.

Maar ik zet veel geld in op volgende week, maar dan ook meteen een hoop namen. Vorige week kenden we op 28 januari zo goed als de hele lineup.
Toen was het wel zo goed als uitverkocht dus de hype aanhouden is dan ook niet nodig.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Toen was het wel zo goed als uitverkocht dus de hype aanhouden is dan ook niet nodig.
Ja, wat denken we, nog 4 aankondigingen? Donderdaghead, vrijdaghead, donderdagBarnhead, mega pakket. Hebben ze nog eens 4 hype momentjes.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
The Rolling Beatles met de melodieën van The Beatles en de gitaren van The Stones.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken