Gemakkelijke uitspraak natuurlijk als de mogelijke namen quasi ook allemaal mannen zijn? Afin toch met wat er voorlopig in de molen zit.
Vijgen na Pasen, maar laten we nu niet doen alsof er niet voldoende tourt en er met een beetje
goodwill niet dit jaar al Billie Eilish, Florence + The Machine, Dua Lipa, Olivia Rodrigo, Megan Thee Stallion, Doja Cat, St. Vincent, Lorde, Courtney Barnett, Jessie Ware, Caroline Polachek, Charli XCX, Arlo Parks etc. etc. mogelijks hadden kunnen staan. Niet allemaal headliners, wel een aantal van dit lijstje die zeker in de hoogste regionen hadden kunnen staan. Kwam ook eventjes ter sprake bij de bekendmaking van Encore, namen als Sky Ferreira, Mitski, Sylvie Kreusch hadden even goed
ook op Werchter kunnen staan.
Tja, liever een geweldige lineup met voornamelijk mannen dan iets met meer vrouwen maar ook veel meer meuk.
Hah, ja. Dat gevoel heb ik idd bij Encore dit jaar. Maar eerder omdat het zo geforceerd aan voelt dan dat het aan de namen zelf ligt. En zoveel 'meuk' lijken die namen (die ik hierboven noem) me nu ook niet te zijn, ma bon. Da's persoonlijke smaak, zoals je hierboven al zei, Emmers.