Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Je zal dit maar in het daglicht zetten. The fuck. Heel blij met mn Ziggodome kaart.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
SZiget doet dat ??
Alleen: Sziget is geen 'thuismatch'.

Je kan Stromae beter aan het werk zien in 1 van de buurlanden (NL, FR) of zelfs Coachella, dan hem in eigen land zijn grote comeback te zien maken...

Ik heb vast onder een digitale steen gelegen, maar wat is die nieuwe track (sidelines) van Phoebe Bridgers goed zeg.

Toch maar iets eerder weg bij onze Italiaanse vrienden om op tijd in de tent zijn denk ik zo

Ik heb vast onder een digitale steen gelegen, maar wat is die nieuwe track (sidelines) van Phoebe Bridgers goed zeg.

Toch maar iets eerder weg bij onze Italiaanse vrienden om op tijd in de tent zijn denk ik zo

Phoebe zou beter de switch met LP maken, ze verdient die hogere spot sowieso.

Haar plaats in de grote Afas Live lijkt mij ook wel terecht…

Is nog altijd LN die dit event georganiseerd heeft he. Hebben zij hier echt zo weinig op te zeggen dan?
Tgoh ja, als beide hier in overeenkomen. Moet je dan de 'kwade baas' zijn die zegt neen. LN had ook tegen de gemeente neen kunnen zeggen en de timings wat verlaat. Een half uur later kunnen beginnen maakt dan al een wereld van verschil.

Alleen: Sziget is geen 'thuismatch'.

Je kan Stromae beter aan het werk zien in 1 van de buurlanden (NL, FR) of zelfs Coachella, dan hem in eigen land zijn grote comeback te zien maken...
Sziget is soms een halve thuismatch , heerlijk hoe deus en triggerfinger daar stonden in het verleden.

Het opzet was toch altijd zalen in jaar X en festivals in jaar Y. Is 22 dan eindelijk de X voor Y 23, zou een beestige headliner voor RW zijn die ze niet kunnen/mogen missen eigenlijk.

Tgoh ja, als beide hier in overeenkomen. Moet je dan de 'kwade baas' zijn die zegt neen. LN had ook tegen de gemeente neen kunnen zeggen en de timings wat verlaat. Een half uur later kunnen beginnen maakt dan al een wereld van verschil.
Gemeentes doen vaak moeilijker dan bepaalde bands…
Stromae is een heel grote meneer, graag gezien in het wereldje. Vriend van veel andere helden. Houdt ook bewust ticketprijzen voor zijn shows in Brussel erg laag, had makkelijk veel meer kunnen vragen. En zo zijn er echt nog veel elementen dat van hem een grote maken.

Users who are viewing this thread