Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Ze heeft Pinkpop gecancelled, de rest lijkt te blijven staan. Wie weet. Waar rook is...
Ik hoop mee van niet dan. Tot nu toe ziet het er ook niet echt naar uit hoor. Lijkt me in het persbericht redelijk duidelijk over "Pinkpop is out" te gaan.

"...nadat ook Kacey Musgraves genoodzaakt is Landgraaf over te slaan... "

Ze heeft Pinkpop gecancelled, de rest lijkt te blijven staan. Wie weet. Waar rook is...
Ik zie nu pas het FB-bericht. Vrij sec berichtje dat weinig zegt.. Lijkt me gewoon een eenmalig ding te zijn, hoewel Whitney bij Cactus recent ook al cancelde.. Het is raden naar de reden.

Btw, Interpol staat zoooo laag op die affiche?!

Toch vreemd om enkel pinkpop uit je schema te halen dan. Je staat begin juni in Barcelona en een week na PP op Glasto. Op haar website staat het er nog op.

Die heeft gewoon de gehele tour geannuleerd, lijkt me. Lijkt me heel stug dat alleen PP uit dat schema wordt gehaald. En anders is het alsnog een klote actie, aangezien ze dan waarschijnlijk ergens anders geld voor krijgt.

Zijn nog geen signalen dat andere shows niet doorgaan. Hampton Court Palace Festival maakte eergisteren nog reclame op Facebook over haar festivaloptreden daar.

Misschien wil ze ook touren met die lichtgevende bandjes die ze Coldplay- gewijs uitdeelt tijdens haar (gigantische) arenatour in de VS dit voorjaar. En wil Pinkpop niet meedoen. ;-)

Toch een absurd grote naam in de VS lijkt me. Hier middagspotjes vullen. Dat maakt het verschil tussen de continenten toch ook heel duidelijk.
En maar wijzen naar de line ups ginder. Die van fantastisch tot afschuwelijk variëren, raar land.

Zijn nog geen signalen dat andere shows niet doorgaan. Hampton Court Palace Festival maakte eergisteren nog reclame op Facebook over haar festivaloptreden daar.
Ze heeft sowieso een erg vreemd schema... Voordeel voor RW is dat het in de flow van Glasto valt, zal ze wel niet cancelen

Toch een absurd grote naam in de VS lijkt me. Hier middagspotjes vullen. Dat maakt het verschil tussen de continenten toch ook heel duidelijk.
En maar wijzen naar de line ups ginder. Die van fantastisch tot afschuwelijk variëren, raar land.
Zo absurd groot is ze daar nu ook weer niet. Is pas echt doorgebroken met Golden Hour waarbij ze wat Grammy nod's en via heel wat critici werd bejubeld. Heeft er al een carrière van pakweg tien jaar al opzitten en krijgt nu pas de waardering die ze verdient. In staten waar country hot is, daar kan ze festival(letjes) headlinen, maar daarbuiten. Mwoa. Bovendien ging ze in 2020 nog net een spotje hoger staan, zelfde spot als Rosalia destijds. Nu gezakt naar derde in de Barn.

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Zo absurd groot is ze daar nu ook weer niet. Is pas echt doorgebroken met Golden Hour waarbij ze wat Grammy nod's en via heel wat critici werd bejubeld. Heeft er al een carrière van pakweg tien jaar al opzitten en krijgt nu pas de waardering die ze verdient. In staten waar country hot is, daar kan ze festival(letjes) headlinen, maar daarbuiten. Mwoa. Bovendien ging ze in 2020 nog net een spotje hoger staan, zelfde spot als Rosalia destijds. Nu gezakt naar derde in de Barn.
De tour in de VS van dit voorjaar is er anders wel eentje in grote arena's (cf Sportpaleis). Maar da's nieuw voor haar denk ik.

Hangt ook vaak af van de locatie zoals Yannick terecht aangeeft. Bijvoorbeeld in NYC is Madison Square Garden vullen eerder het equivalent van bij ons een Vorst uitverkopen door de grote van de stad.
Heb je gelijk in, maar al die arena's in die link zijn van dezelfde grootte. Het is niet alsof NYC de enige arena show op de tour had, zoals bij de Amerikaanse tour van The War on Drugs van jongstleden.

Users who are viewing this thread