Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Doet zen naam alle eer aan. En ik ben wel fan van de band, zegt genoeg.
Ik kan er eigenlijk beter was van maken. De tijden van The Back Room, An End Has A Start en in mindere mate In This Light And On This Evening zijn zo ver achter ons...

Sinds die gitarist vertrok zeker?
Komt overeen inderdaad. Bedenk je dat het mede door RW is dat de band nog steeds bestaat. Door de unieke kans die ze kregen in 2012. En of dat ze toen gegrepen werd. Was hun sterkste optreden op onze bodem, de vibe van hun en in het publiek. Op een of andere manier creëerde dat iets.
En nu de downfall...

Whitney zegt Cactus af en heel hun tour blijkbaar. Zet Werchter hen op Cactus om die affiche meer body te geven, annuleren ze.

Volgend jaar, nieuwe kansen. Daarbij Editors is na Pearl Jam de huisband van Werchter dus.
Metallica was toch al de huisband na Pearl Jam?

Over hen gesproken, ik kwam laatst dit Playboy interview van twintig jaar geleden tegen, Nieuwe bands zie je dit soort sappige interviews niet meer doen!

Volgend jaar, nieuwe kansen. Daarbij Editors is na Pearl Jam de huisband van Werchter dus.
Na PJ? Vooral na de Chem Bros (8), Metallica (8), Muse (8), dEUS (7), Placebo (7), QOTSA (7), KOL (7), The Cure (7), RHCP (7) vallen PJ en Editors met hun 6 verschijningen nog mee :ROFLMAO:
Maar qua aanvoelen is dat te snappen, die 2 staan er om de 2 jaar als je uitrekent. Idem voor Muse en KOL.

Na PJ? Vooral na de Chem Bros (8), Metallica (8), Muse (8), dEUS (7), Placebo (7), QOTSA (7), KOL (7), The Cure (7), RHCP (7) vallen PJ en Editors met hun 6 verschijningen nog mee :ROFLMAO:
Maar qua aanvoelen is dat te snappen, die 2 staan er om de 2 jaar als je uitrekent. Idem voor Muse en KOL.
Het blijft me een raadsel hoe ik het gepresteerd heb om de Chem Bros nog nooit live te zien. Ik wil ze echt wel eens zien maar ze hebben nog nooit op een festival gestaan waar ik ook was. Tock knap na ruim 15 jaar festivals.

Als Kacey wegvalt, dan gaat het pubermeisje in mezelf helemaal boze berichten in haar dagboek beginnen schrijven.

In all seriousness, ik kijk wel uit naar dat optreden op Werchter, dus echt hopen dat het enkel bij Pinkpop blijft. Naar mijn gevoel is Kacey Musgraves het soort boeking die net voor wat textuur en variatie zorgt die dag.

• Leuk
Waarderingen: G_A

Users who are viewing this thread