Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Ik vind u enorm leuk!
Wat klinkt dat Vlaams toch schattig.

Ben ook aan het twijfelen of ik een ticket ga kopen voor sportpaleis, of mijn hoop leg op het festivalseizoen van volgend jaar.
Aangezien ik mijn vrienden niet overtuigd krijg om naar een concert te gaan in het buitenland wordt het misschien toch maar het tweede...

@jimmywe toevallig een idee of SOAD weer in leven komt volgend jaar? in welke vorm dan ook

• Leuk
Waarderingen: jefferke
2023 klinkt veelbelovend
Soad, kendrick, QOTSA, FNM, Volbeat (wel op gmm dus meer twijfel) moeten nog komen inhalen (strokes zie ik spijtig genoeg niet meer gebeuren)
Daarnaast met RATM en Arcade Fire al 2 namen, die vrij zeker lijken
Dan moeten er nog wat andere namen uit de hoge hoed komen
Maarrrr, zo beginnen we elk nieuw festivaljaar zeer opgewekt natuurlijk

Echt benieuwd wat daar nog mee zal gebeuren in België.
Als ze water bij hun wijn doen en misschien de 'kleinere' co-head zijn. Maar deze mannen willen toch de absolute naam zijn.

Do: QOTSA - RATM
Vrij: Dua Lipa - Arcade Fire
Zat: Eilish - Kendrick
Zon: Strokes - AM.
Ik zeg maar iets.

Edit: X vervangen door Dua Lipa, lekker groot denken. Zoals je altijd moet doen meer dan een jaar op voorhand :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: mattman
Zat: Eilish - Kendrick
Eilish in het licht zien, die kans heb je maar 1 jaar lang gehad vrees ik. Ik ga hier volgens mij nog een voorspelling op 100 droppen en er 100 keer naast zitten:

Do: The XX - Kendrick Lamar
Vrij: Run The Jewels - RATM
Zat: Depeche Mode - Arcade Fire
Zon: Arctic Monkeys - Blur

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Welk soort tickets neem je best voor een optreden als The War on Drugs int Sportpaleis? Staanplaats arena, staanplaats 1ste of 2e verdieping, balkon of tribune? ?

Welk soort tickets neem je best voor een optreden als The War on Drugs int Sportpaleis? Staanplaats arena, staanplaats 1ste of 2e verdieping, balkon of tribune? ?
Staanplaats is altijd het beste, kan je gaan staan waar je wil en heb je weinig tot geen last van de galmbak die het sportpaleis bij momenten kan zijn.

Los van het feit dat zitten bij mij de belevenis van een concert al veel wegneemt.

• Leuk
Waarderingen: guillaume
Eilish in het licht zien, die kans heb je maar 1 jaar lang gehad vrees ik. Ik ga hier volgens mij nog een voorspelling op 100 droppen en er 100 keer naast zitten:
Do: The XX - Kendrick Lamar
Vrij: Run The Jewels - RATM
Zat: Depeche Mode - Arcade Fire
Zon: Arctic Monkeys - Blur
Blijven gaan met je DM en blur wensen. Ooit zullen ze het lezen, begrijpen en doen ;)

• Haha
Waarderingen: Yannick
The XX.. Lijkt me eerder meer en meer tegen een split/einde aan te leunen dan iets anders lol. Alle drie doen ze tegenwoordig solo dingen.

Users who are viewing this thread