Niet de eerste keer dat Werchter een rijtje vol grote headliners heeft en dan eigenlijk totaal niet meer geeft om de rest van het programma. Lijkt me ook wel wat wat hier gebeurd is. Ook schrijnend om te zien hoe de vervanging van QOTSA geregeld is. Maar ja, ze zijn al zo goed als uitverkocht, dus waarom zouden ze geld uitgeven?
Een aantal posities zijn echt te bizar voor woorden:
* Barn op donderdag: Beck plots gepromoveerd to Barn headliner, FAK tot barn sub. Why?
* GvF nu gewoon headliner?
* Lous and the Yakuza, mooi dat ze er staat, maar als Klub C head?
* LP wordt t.o.v. haar positie in 2020 ook nogal gepromoveerd zeg! Van 2e in Klub C naar 4e in de Barn!
* Polo G, tja, al genoeg over gezegd. Flauw excuus ook om te zeggen at dat omwille van de clash met de headliner is, want de Barnhead clasht niet eens met de headliner. En hier komt zeker niks meer bij, want zie Kiwanuka écht niet 4th down spelen!
* Persoonlijk vind ik ook Jamie xx en Moderat als Barn head wel overdreven, maar op zich niet zo zwak.
Jammer ook om te zien dat de Slope meer en meer gebruikt wordt als verzamelplaats voor erg zwakke rockbandjes.
Ook goed nieuws, toch zo'n +/- 18 bands die ik zou willen over het weekend. Helaas vooral kleine namen én dus niet genoeg voor een ticket. Had gehoopt om Phoebe haar dag wat te zien verbeteren, en hoewel daar toch nog Clairo en Leon Bridges zijn bijgekomen, toch niet voldoende om 125 euro te rechtvaardigen. Allicht tickets Bilbao dan voor haar.