Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Jimmy, weet jij of QOTSA hun volledige tour cancelt of dat ze alleen van het Werchter affiche worden gehaald door veranderingen in het schema?
Dat niet. Maar het was sowieso al heel gedoe rond Qotsa. Paar keer aankondiging uitgesteld, op alle festivals worden ze eigenlijk tussen soep en patatten bekend gemaakt, ook op rw in dat pakketje. Alsof er niet veel aandacht naar mocht gaan. Terwijl in 2018 ze enorm veeleisend waren over aankondigen en dergelijke…
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Dan hadden ze er misschien beter Goose terug tussen geknald, gaan ook komen met een nieuw album, 'rock' gericht dacht ik gelezen te hebben.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Tja, die staan er toch compleet misplaatst niet? Die band heeft geen plaats op de werchter main vind ik sowieso
Vind k ook wel, zet ze in de barn maar main stage rond 18u vind k wel wat veel, zeker op een dag met Metallica .

QOTSA is echt jammer , kunnen we die dag nog iets extra verwachten ?
Greta van Fleet is echt niet slecht maar er mag nog iets bij vind k.
Maar om nu te zeggen dat daardoor heel t weekend slecht is je koopt toch geen combi voor een mainstream festival en bent alleen blij als QOTSA komt? Er staat nog zoveel goeds.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.251
Vind k ook wel, zet ze in de barn maar main stage rond 18u vind k wel wat veel, zeker op een dag met Metallica .

QOTSA is echt jammer , kunnen we die dag nog iets extra verwachten ?
Greta van Fleet is echt niet slecht maar er mag nog iets bij vind k.
Maar om nu te zeggen dat daardoor heel t weekend slecht is je koopt toch geen combi voor een mainstream festival en bent alleen blij als QOTSA komt? Er staat nog zoveel goeds.
Normaal niet, elke dag staan er 7 namen op de main en dat is eigenlijk altijd zo de laatste jaren, voor zover ik me herinner
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Vind k ook wel, zet ze in de barn maar main stage rond 18u vind k wel wat veel, zeker op een dag met Metallica .

QOTSA is echt jammer , kunnen we die dag nog iets extra verwachten ?
Greta van Fleet is echt niet slecht maar er mag nog iets bij vind k.
Maar om nu te zeggen dat daardoor heel t weekend slecht is je koopt toch geen combi voor een mainstream festival en bent alleen blij als QOTSA komt? Er staat nog zoveel goeds.
Ik heb men ticket, en ik ben van plan er het beste van te maken sowieso. En heb er vertrouwen in dat ik een leuk programma voor mezelf zal kunnen samenstellen. Op zaterdag kan ik alvast veel rust nemen :ROFLMAO:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Damn. Donderdag ga ik sowieso voor de combi The War On Drugs met Pearl Jam op de main, verdomd jammer van zowel Beck als de Black Pumas. Met deze line-up wil je deze bands toch wel kunnen meepakken, erg jammer :(
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.371
10.206
Damn. Donderdag ga ik sowieso voor de combi The War On Drugs met Pearl Jam op de main, verdomd jammer van zowel Beck als de Black Pumas. Met deze line-up wil je deze bands toch wel kunnen meepakken, erg jammer :(
Ik lees hier veel te vaak, maar ik weet nog steeds niet hoe RW werkt hoor. Die spelen dus waarschijnlijk tegelijk met TWOD en PJ? Beck tijdens TWOD en Black Pumas tijdens PJ of...?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik lees hier veel te vaak, maar ik weet nog steeds niet hoe RW werkt hoor. Die spelen dus waarschijnlijk tegelijk met TWOD en PJ? Beck tijdens TWOD en Black Pumas tijdens PJ of...?
Beck zal waarschijnlijk tijdens PJ spelen, of half tussen PJ en TWOD. Black Pumas waarschijnlijk helemaal tegelijkertijd met TWOD.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken