Er zit echt wel genoeg kwaliteit in die line up, maar de luiheid en bizarre keuzes overheersen momenteel het gevoel.
Dingen waar ik een tikje pissed van wordt momenteel is dat ze een has been als Rag n Bone man zo belachelijk hoog op die main zetten. Hetzelfde met Capaldi vrijdag. Hebben die de voorbije twee a drie jaar nog iets van betekenis gedaan?
Dat Queens er niet staan is jammer, maar na de shitshow en kritiek uit 2019 WEER Greta naar co headliner bumpen? Give me a break. Ik heb op zich niks tegen Bazart, maar zet die dan ergens in de eerste twee slots op zaterdag bvb, niet op een dag waar het voorvak prominent gevuld gaat zijn met het leger Metallica fans.
Als ze dan toch voor een Belgische act waren gegaan, dan hadden ze beter dEUS op die vrijdag kunnen plaatsen, ik schat die toch stukken hoger in dan Greta.
Anne Marie...die gaf een aardig optreden in 2018 als tweede van de dag, staat nu als sub op main. Heb ik wat gemist of is die zo hard gegroeid? Ik was misschien te hard gefocust op Billie, Dua Lipa of Angéle de voorbije jaren om Anne Marie veel aandacht te geven, maar ik dacht toch echt dat die niveau "Lokerse Feesten" was.
Buiten Greta in die veel te hoge spot en Rag n bone man is er weinig dat erg negatieve gevoelens bij me oproept, maar je krijgt idd het gevoel dat ze er zich op bepaalde plekken goedkoop en gemakkelijk vanaf hebben gemaakt.
De ultieme grap zou nog zijn dat ook Metallica hun tour cancelt, kunnen ze Greta helemaal omhoog schuiven.
Veredelde Led Zeppelin van de Aldi dat het is.