Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Reacties op Facebook zijn overwegend positief iig. Denk dat dit snel zal uitverkopen.
Tuurlijk, is ook een heel mooi programma . Die zaterdag verkoopt snel uit bij zn publiek. De rest vd dagen oerdegelijke dagen met vanalles moois. Wordt zoiezo een mooi weekend

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Reacties op Facebook zijn overwegend positief iig. Denk dat dit snel zal uitverkopen.
Het is voor de gemiddelde bezoeker niet slecht hoor. Lekker aan de toog hangen en Mr Brightside meeblèren, joh. Tijdens Big Thief de vakantieplannen doornemen omdat het buiten regent.

Ik ben tevreden. Leuke namen doorheen alle dagen dus gevuld zal je ze zeker krijgen.
Enige jammere is dat Greta Van Fleet, met hun eindeloze catalogus, niet gewoon 4 dagen lang zou headlinen. Gemiste kans!

• Haha
Waarderingen: theblackmadness
Die zaterdag is wel echt ronduit dramatisch, echt niets dat ik goed vind of ik moet het nog ontdekken...

Zondag wil ik dan weer op Joost en Keane na alles zien op de main en Fever 333 in the Barn, jammer dat Sum 41 voor Keane speelt want dan had ik de eerste 2 bands kunnen skippen.

• Leuk
blij voor de mannen van rhea, maar voor de rest is het mij toch wat magertjes.

Fever 333 boeken en dan zo laag zetten ? turnstile ook veel te laag geplaatst. jammer
Wat?
Turnstile en Fever 333 spelen in de Barn. Dat is een 25k capaciteit... Is echt niet zo raar dat ze daar vroeg spelen hoor. Ondanks hun recente boost in populariteit spelen die echt niet zo'n grote zalen normaal hoor. Turnstile werd hier vaak getipt als mogelijk Slope afsluiter.

En Rhea hoefde nu ook niet per sé.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Wat?
Turnstile en Fever 333 spelen in de Barn. Dat is een 25k capaciteit... Is echt niet zo raar dat ze daar vroeg spelen hoor. Ondanks hun recente boost in populariteit spelen die echt niet zo'n grote zalen normaal hoor. Turnstile werd hier vaak getipt als mogelijk Slope afsluiter.

En Rhea hoefde nu ook niet per sé.
Wel opvallend turnstile, fever333 en Airbourne alledrie in de Barn.

• Leuk
Simz zal dan wel op TW Boutique of Pukkelpop staan. Geen reden om haar niet nu al aan te kondigen als ze op Werchter staat toch?

Dikgedrukt = must see.

Donderdag:
Pearl Jam – The War On Drugs – Pixies – Haim – Beck – Fontains D.C. – First Aid Kit – Lianne La Havas – Ry X – Cigarettes After Sex – Black Pumas – Airbourne – Carly Rae Jepsen – White Reaper

Vrijdag:
Metallica – Moderat – Alt-J – Sam Fender – Idles – Miles Kane – Stikstof – Girl In Red – Parcels – The Chats

Zaterdag:
Jamie XX – Jorja Smith – Bicep – Nothing But Thieves – Phoebe Bridgers – Goldband – Leon Bridges

Zondag:
Red Hot Chili Peppers – The Killers – Royal Blood – Balthazar- Disclosure – Michael Kiwanuka – Kacey Musgraves – Big Thief – Fever 333 – Modest Mouse – Snail Mail – Jenny Beth

• Leuk
Waarderingen: Brian
Frank Carter leek toch ook wel een zekerheid. Had deze er bij verwacht.
De grootste verrassing is QOTSA en die hun vervanger schreeuwt gewoon Bazart als je die main bekijkt dan, gemakkelijke boeking ook.

Users who are viewing this thread