Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Eerste indruk na een snelle blik is toch één van teleurstelling en gemiste kansen.

Rag n Bone man zou ik niet eens meer op Rock Zottegem zwieren, staat weer belachelijk hoog op main.

Geen Queens maar fucking Greta weer in een veel te hoge positie.

Bazart op main?

Anne Marie op de Faith no More plek?

Gruwelijke keuzes.

Neen, naar RW normen is dit ondermaats. FNM en QOTSA moet je gewoon vervangen met gelijkaardige namen!!! En ik ben op zich niet tegen een genre dag, maar die zaterdag... Daar heb ik echt niets te zoeken. Triest. Jammer, want ik was tot nu toe vrij positief

Eerste indruk na een snelle blik is toch één van teleurstelling en gemiste kansen.

Rag n Bone man zou ik niet eens meer op Rock Zottegem zwieren, staat weer belachelijk hoog op main.

Geen Queens maar fucking Greta weer in een veel te hoge positie.

Bazart op main?

Anne Marie op de Faith no More plek?

Gruwelijke keuzes.
Anne Marie stond op Pukkelpop ook al vrij hoog . Logische booking als je de rest vd dag ziet. Niet mijn ding maar ik snap wel dat dit zal werken

Jezus dat Greta van Fleet moet toch kluiten uitbetalen aan dat management he.

Vind het opvallend hoe pover de Barn is dit jaar. Vergelijk dat eens met 2020...

Zou QOTSA dan hun hele tour cancellen? Voorlopig heeft Pinkpop nog niks laten weten voor zover ik zie...
Alleen Werchter cancellen is ook weer vreemd

Zaterdag wel een goede dag...voor Pukkelpop.

Donderdag wel een goede dag. Vrijdag en zondag ook wel goede namen maar toch ook wel paar cringe-namen.

Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar Pinkpop heeft echt een (veel) beterei line up. Er staan zelfs meer "Werchter"namen daar vind ik. Zo'n Nile Rodgers is toch een prachtige Barn naam? Waar de tering is Froukje (in plaats van fucking Joost)? Greta van Fleet speelt op Pinkpop wss om 16:00 uur en Werchter moffelt ze weg als Headliner. Pinkpop heeft Interpol.

Opvolgorde wat ik wil zien (Vet = must see)

Donderdag:
Pearl Jam - Beck - HAIM - The War on Drugs - Black Pumas - The Dead South - Fontaines D.C. - Carly Rea Jepsen
Airbourne - Lianne La Havas - Altin Gün

Vrijdag:
Metallica - Girl in Red - Greta van Fleet
Sam Fender - Turnstile

Zaterdag:
Phoebe Brigers
Marcus King - Leon Bridges - Maneskin - Dea Matrona - Clairo

Zondag:
Michael Kiwanuka - Big Thief - Balthazar
Red Hot Chili Peppers - Sum 41 - Balthazar - Kacey Musgraves - Snail Mail - Meute - Dry Cleaning

Dan ook nog te bedenken dat ik voor 4 must see's al kaarten heb voor losse shows en dat ik maar 8 must see's nog nooit heb gezien.

Nee teleurgesteld ondanks dat ik me zou vermaken (zeker op de donderdag en zondag)

blij voor de mannen van rhea, maar voor de rest is het mij toch wat magertjes.

Fever 333 boeken en dan zo laag zetten ? turnstile ook veel te laag geplaatst. jammer

Ik ga sws veel toffe optredens zien en veel bands ook die ik wil zien, maar er overweegt toch vooral teleurstelling momenteel door het wegvallen van Faith No More en Qotsa, twee toppers en voor mij de meest interessante bands. Daarnaast vervangen ze die nog eens door Anne-Marie en Bazart.
Jezus dat Greta van Fleet moet toch kluiten uitbetalen aan dat management he.

Vind het opvallend hoe pover de Barn is dit jaar. Vergelijk dat eens met 2020...
Daar kunnen nog wel wat namen bijkomen (vaak nog maar 5 en zijn er meestal 6 normaal), maar is inderdaad wel minder.

Opvallend dat Modest Mouse volgens de website op de main stage staat en op de poster in de Klub C. Ik hoop toch dat ze in een tent staan. Lijkt me op de main stage wat dood te vallen. Anderzijds hoop ik ook dat ze niet clashen met Sum 41, dat is toch wel jeugdsentiment... :)

Met het wegvallen van QOTSA is de bovenkant van de line-up plots toch ook een stuk minder 'stacked' dan enkele maanden geleden nog verkondigd werd.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
als QOTSA wel gewoon op Pinkpop blijft staan, dan ben ik bang dat ik toch daarvoor ga kiezen en m'n Werchter ticket ga verkopen hoe het er nu naar uit ziet... Misschien twee dagtickets, voor Pinkpop en voor de Werchter zondag

Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar Pinkpop heeft echt een (veel) beterei line up. Er staan zelfs meer "Werchter"namen daar vind ik. Zo'n Nile Rodgers is toch een prachtige Barn naam? Waar de tering is Froukje (in plaats van fucking Joost)? Greta van Fleet speelt op Pinkpop wss om 16:00 uur en Werchter moffelt ze weg als Headliner. Pinkpop heeft Interpol.
Ach op werchter staat ook heel veel leuks dat niet op pinkpop staat . Die zondag is een heerlijke dag. Donderdag ook. Zaterdag , pop, maar zeker niet slecht die boekingen in dat genre. Vrijdag Metallica en nog mooie namen.
Froukje mis ik dan niet echt. Ik had da liever een andere sub op vrijdag

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread