Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Die zondag wordt heerlijk, zonder Joost dan maar dat is toch te vroeg.

Zaterdag duidelijk de pop kaart getrokken op main stage. Maar we wilden toch diversiteit ?

Big thief, kacey musgraves, Fontaines d.c., Idles, balthazar, modest mouse,.. toch heel mooie namen.

Nou, dit is over het algemeen wel een tegenvaller.
Eerste reacties. Hoezo kleine dienstmededeling?!?! Wat doet Anne-marie zo hoog? Zaterdag is nergens een alternatief als je niet van pop/electro houdt.

Donderdag vind ik het sterkste, maar daar gaat veel overlap in zitten qua artiesten.

Wie dit jaar naar Rock Werchter wil komen, handelt best snel. De teller staat op 135.000 verkochte tickets oftewel 90% van de beschikbare tickets. Dagtickets voor vrijdag 1 juli en dagtickets voor zondag 3 juli zijn uitverkocht. Combitickets en dagtickets voor de andere festivaldagen zijn nog beperkt te koop via

Zitten natuurlijk enkele mooie toevoegingen bij. Persoonlijke favorieten zijn: Fontaines, FAK, Carly, Girl in Red, Parcels, Clairo, Kiwanuka, Moses, Kacey en Snail Mail. Over het algemeen toch ietwat teleurstellend, maar ach ja.. RW is op 10 minuten fietsen, dus zal wel weer een combi kopen.

QOTSA die wegvalt is wel echt flink kut zeg..

• Leuk
Waarderingen: Brian
Als zondag-ganger nog vrij tevreden, puur een ticket gekocht voor Red Hot Chili Peppers.
Red Hot Chili Peppers - Balthazar - Modest Mouse - Big Thief - Sum 41
The Killers - Royal Blood - Jimmy Eat World - Dry Cleaning - Snail Mail

Kan ik me zeker meer vermaken voor een dagje. De donderdag is ook best mooit. Zaterdag is een draak van een line up. Vrijdag mist toch ook nog wel wat...

Die zondag wordt heerlijk, zonder Joost dan maar dat is toch te vroeg.

Zaterdag duidelijk de pop kaart getrokken op main stage. Maar we wilden toch diversiteit ?

Big thief, kacey musgraves, Fontaines d.c., Idles, balthazar, modest mouse,.. toch heel mooie namen.
Ga naar Fever 333, dat wordt het optreden van het weekend (maar laat mij wel vanvoor staan dan ;))

Je merkt toch wel echt dat bepaalde typische RW acts ze nu ontglippen door het overaanbod aan festivals. Wilco had ik hier zo graag zien tussen staan. Jammere zaak.

• Verdrietig
Waarderingen: zero
Jezus wat triest. Leuke kleine naampjes onderaan maar wat een bak teleurstellingen.

Dus Polo G op de Thom Yorke plek? En nu ineens is Beck een Barn headliner? Gaan ze van de Barn een kleinere tent maken dan?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
QOTSA en FNM weg en deze teleurstellende namen daar voor terug ??. Snap nu wel waarom ze het hele pakket in 1x gedropt hebben.

Jezus wat triest. Leuke kleine naampjes onderaan maar wat een bak teleurstellingen.

Dus Polo G op de Thom Yorke plek? En nu ineens is Beck een Barn headliner? Gaan ze van de Barn een kleinere tent maken dan?
Denk dat er nog wel een naam bijkomt die dag van polo g. Mss wordt the smile apart aangekondigd?

Greta Van Fleet als sub voor Metallica is een beetje té imo. Maneskin staat niet al te hoog.
Mag toch godverdomme hopen dat ze QOTSA gaan vervangen? Het waren headliners.

En staat Anne-Marie nu in als FNM vervanger?

• Leuk
Waarderingen: Lion

Komt hopelijk nog een grote naam bij in de Barn die dag (ontbreekt er nog eentje). Want First Aid Kit als voorlaatste is ook heel pover...

Users who are viewing this thread