Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Is dit niet gewoon de perstekst van 2021 toen ze idd op Werchter parklife ging spelen? Er staat: 'in mei 2021 vervult...'
Lijkt me geen herboeking maar gewoon een aankondiging? Maar mogen er concerten doorgaan in Nederland momenteel?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Lijkt inderdaad gewoon een oude opsomming. Zou daar niet teveel achter zoeken.

Best Kept Secret staat er bv niet in terwijl ze daar juist voor aangekondigd is en daar zou ze 2021 niet spelen.

Concerten in NL mogen doorgaan tot 17u en met een maximale bezetting.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Lijkt inderdaad gewoon een oude opsomming. Zou daar niet teveel achter zoeken.

Best Kept Secret staat er bv niet in terwijl ze daar juist voor aangekondigd is en daar zou ze 2021 niet spelen.

Concerten in NL mogen doorgaan tot 17u en met een maximale bezetting.
Vandaar de ietwat vreemde aanvangstijd. ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Is dit niet gewoon de perstekst van 2021 toen ze idd op Werchter parklife ging spelen? Er staat: 'in mei 2021 vervult...'
Ik lees dat als een opsomming van de dingen die ze gedaan heeft de afgelopen jaren. En die opsomming leest als 'vele festivals waaronder'.

Nuja, sowieso een te verwachten act op RW denk ik.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.119
1.517
Froukje verwacht ik sowieso samen met Eefje en Joost.

En op Vlaams vlak hopelijk Meskerem, Sophie Kreutsch, Brutus en Amenra, Novastar en Compact Disk Dummies, Arsenal, dEUS, Goose en Tamino met zijn langverwachte nieuw werk.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
72
70
Ben benieuwd met welke vrouwelijke pop/hedendaags werchter dit jaar zou afkomen als kleinere namen dan (2020-21 Mabel & kacey musgraves achtig)

Zara Larsson, Birdy en Charli xcx gaan bvb wel touren deze zomer

denk ook dat Merol als nederlandse wel een plaatsje op de slope kan krijgen mss, na passage in dsm, je weet nooit

Still hoping for Lorde & Doja Cat maar weet niet of die nog haalbaar zijn…
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Nederlanders: Hoop op Eefje de Visser, Froukje, Joep Beving en vrees Joost

Belgen: Hoop op Ramkot, High Hi, Sylvie Kreusch, Milo Meskens en vrees Meskerem Mees, Bazart, O&TW en Tamino.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.436
4.211
Nederland: hoop op Joep Beving en vrees voor Goldband, Froukje, Eefje De Visser en Joost

België: hoop op Brutus, Amenra, Ramkot, Yong Yello, Stikstof en vrees voor meskerem mees, glints, tamino, Emma Bale, ...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken