Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

The Strokes - RHCP - Tame Impala. Zo!

En nu iemand het hier even geopperd heeft Ghost als sub bij op vrijdag voor de Queens.

Limp Bizkit had anders wel zowat heel het terrein mee, en dat in de namiddag, zelden gezien dat!
Babyshambles was op zich ook vermakelijk, inderdaad ook nog na het laatste nummer :)

Slechtste optredens:

Met stip op nummer 1: The Game in 2005, op nummer 2 30 Seconds to Mars in 2010, op 3 Black Eyed Peas (2011)

Dit zo uit het hoofd.
Hier het eerste kwartiertje Limp Bizkit. Het publiek ging toch lekker los toen.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en Breinaard
Het gaat toch "sub - headliner - headliner" ? ?

Een rijtje Ghost - QOSTA - Metallica zou episch zijn in elk geval.
Als je kijkt naar de affiche van Pinkpop is daar (een coheadline structuur) geen sprake van; Metallica is dé headliner. Maar bon. Praktisch kan het (qua settijden) gewoon uitdraaien zoals op RW18 met Jack White en Pearl Jam (maar ook dan was Jack Johnson die er nog voor stond, niet écht 'de sub').

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: zero en RubenFrusciante
Humo lijkt me best een pretentieus kutblaadje.
Humo is een verademing in een medialandschap dat steeds serieuzer wordt.

Alles wat lichter en met een dikke vette knipoog bekijken, is belangrijker dan het lijkt. Ik wens de wereld meer Humo’s toe. Liever dat dan de Knacks en De Standaards van deze wereld.

• Leuk
Waarderingen: simonbolivar
Haha, what. Humo is datzelfde bladje dat de seksistische, marginale klap van Brusselmans en Lecompte wekelijks publiceert. Of dat hier en daar eens voor de goeie zaak lustig de racistische hoek op durft gaan, gewoon. Omdat het kan. Lekker, edgy. Vind de cultuurrubriek van (Focus) Knack dan een pak beter hoor.

Humo heeft toch veel van zijn pluimen verloren vind ik. Ook met dit, hadden ze toch anders kunnen verwerken dan louter een opsomming van reacties.
Vroeger was humo de waardemeter, dat zijn ze niet meer.

Humo is een verademing in een medialandschap dat steeds serieuzer wordt.

Alles wat lichter en met een dikke vette knipoog bekijken, is belangrijker dan het lijkt. Ik wens de wereld meer Humo’s toe. Liever dat dan de Knacks en De Standaards van deze wereld.
Humo een verademing, serieus blad? Ik hoop dat dat ironisch was.
Vroeger 15, 20 jaar geleden was humo een heerlijk magazine met aandacht voor goede muziek en artikels met diepgang. Sinds de overname is het niet meer dan een roddelblad geworden. Met ok hier en daar nog wat vd oude humor

Wat mij betreft hadden ze hun hoogtepunt met het artikel over de show van Kensington op Werchter. Kan nog steeds in lachen uitbarsten bij dat artikel. Een heerlijk artikel in een periode dat de hype in Nederland gigantisch was en niemand doorhad dat ze eigenlijk steeds hetzelfde nummer spelen verstopt onder een bak galm.

Humo een verademing, serieus blad? Ik hoop dat dat ironisch was.
Vroeger 15, 20 jaar geleden was humo een heerlijk magazine met aandacht voor goede muziek en artikels met diepgang. Sinds de overname is het niet meer dan een roddelblad geworden. Met ok hier en daar nog wat vd oude humor
Humo heeft een dip gekend vind ik, kwalitatief gezien. Maar ondertussen zijn ze alweer enkele jaren goed bezig. Weer veel goede artikels die echt ergens over gaan. Roddels? Op hee af en toe eens een coverstory over een tv figuur na, lees ik er toch weinig over. En vooral hun stukken over muziek blijven heerlijk.

Werk zelf als copywriter in een reclamebureau (je zou het niet zeggen!) en qua manier van schrijven blijft Humo een groot voorbeeld. Hebben zo’n heerlijke herkenbare stijl die echt jaloersmakend is. Er zit veel meer lucht in hun teksten dan in pakweg Oor of Focus Knack, die veel pretentieuzer overkomen.

Werk zelf als copywriter in een reclamebureau (je zou het niet zeggen!) en qua manier van schrijven blijft Humo een groot voorbeeld. Hebben zo’n heerlijke herkenbare stijl die echt jaloersmakend is. Er zit veel meer lucht in hun teksten dan in pakweg Oor of Focus Knack, die veel pretentieuzer overkomen.
Welja, daar ben ik enigszins ook jaloers op. Het is een taaltje dat ze zich eigen hebben gemaakt over de jaren heen, maar dat doet niet af van de tenenkrommende tot soms ongegeneerde drek die ze schrijven.

Anyways. Angèle in december naar het Sportpaleis. In een ideale wereld sluit ze in '23 Werchter af.

Welja, daar ben ik enigszins ook jaloers op. Het is een taaltje dat ze zich eigen hebben gemaakt over de jaren heen, maar dat doet niet af van de tenenkrommende tot soms ongegeneerde drek die ze schrijven.

Anyways. Angèle in december naar het Sportpaleis. In een ideale wereld sluit ze in '23 Werchter af.
Vier keer Vorst Nationaal en een keer Sportpaleis. Da's ook karig.

Users who are viewing this thread