Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Realisatie toen ik daarstraks wakker werd: misschien was Twenty One Pilots de enige headliner die van dit jaar herbevestigd werd door dat getal in hun naam. Net zoals het ook exact 21 namen waren gisteren.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Dat en het spreiden van namen natuurlijk, wat is er lekkerder dan Pearl Jam last minute kunnen bevestigen net voor je ticketverkoop start?
Mijn suggestie waarom alleen 21Pilots vooralsnog bekend is, is omdat de aankondiging van Gorillaz anders misschien werd ondergesneeuwd.
Als ze Pearl Jam en The Strokes (waarvan ik denk dat ze beiden terugkomen) hadden aangekondigd, was er misschien wat minder focus op Gorillaz (en Royal Blood, Jamie XX etc.) geweest.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Dus nu wachten op Pearl Jam, Kendrick, The Strokes, System of a Down, Anderson. Paak, Faith No More, Jimmy Eat World, Joost, Meute, Michael Kiwanuka, Keane, Liam Gallagher, Mabel, Marc Rebillet, Brass Against, Bicep, Disclosure, Richard Hawley, Sum41, Worakls Orchestra en Yungblud en mijn inziens hebben we dan het belangrijkste van het programma wel te pakken.

Stond nog veel meer moois op het programma maar dig is wel wat mij het meeste aansprak. Ben zeer zeer benieuwd de komende tijd maar absoluut niet ontevreden met bevestigingen van 21P, Pixies, The Lumineers, RNB Man, The Streets, Miles Kane en Black Pumas. Nieuwe toevoegingen vind ik alleen Royal Blood echt tof, Gorillaz lijkt me ook nog wel geinig.

Kan een heel interessante editie gaan worden!!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Dus nu wachten op Pearl Jam, Kendrick, The Strokes, System of a Down, Anderson. Paak, Faith No More, Jimmy Eat World, Joost, Meute, Michael Kiwanuka, Keane, Liam Gallagher, Mabel, Marc Rebillet, Brass Against, Bicep, Disclosure, Richard Hawley, Sum41, Worakls Orchestra en Yungblud en mijn inziens hebben we dan het belangrijkste van het programma wel te pakken.

Stond nog veel meer moois op het programma maar dig is wel wat mij het meeste aansprak. Ben zeer zeer benieuwd de komende tijd maar absoluut niet ontevreden met bevestigingen van 21P, Pixies, The Lumineers, RNB Man, The Streets, Miles Kane en Black Pumas. Nieuwe toevoegingen vind ik alleen Royal Blood echt tof, Gorillaz lijkt me ook nog wel geinig.

Kan een heel interessante editie gaan worden!!
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Had op de 2020 editie maar eigenlijk 6 namen die ik echt wilde zien: Strokes, Kendrick, pixies, parcels, whitney en anderson paak. Maar met de namen die er nu extra bijkomen maken voor mij de affiche al direct beter dan die van 2020 wat er ook gebeurd. Stiekem hoop ik dat ze volbeat en syod naar GM verhuizen want die laatste dag was echt een verschrikking voor mij!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
...Stiekem hoop ik dat ze volbeat en syod naar GM verhuizen want die laatste dag was echt een verschrikking voor mij!

Alleen als we daarvoor een Metallica of Rammstein voor terug op het affiche krijgen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.985
2.025
daanvandingenen wrote:
…Stiekem hoop ik dat ze volbeat en syod naar GM verhuizen want die laatste dag was echt een verschrikking voor mij!

Alleen als we daarvoor een Metallica of Rammstein voor terug op het affiche krijgen.
Inderdaad.
En uiteindelijk zal het in 2021 al 7 jaar geleden zijn dat Metallica er nog eens stond. Hoog tijd dus.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.908
Er wordt alleszins momenteel gewerkt aan de website. De header is veranderd met de juiste datum in en zonet is de line-up 2020 pagina verdwenen.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.002
261
Paddy wrote:

daanvandingenen wrote:
…Stiekem hoop ik dat ze volbeat en syod naar GM verhuizen want die laatste dag was echt een verschrikking voor mij!


Alleen als we daarvoor een Metallica of Rammstein voor terug op het affiche krijgen.

Inderdaad.
En uiteindelijk zal het in 2021 al 7 jaar geleden zijn dat Metallica er nog eens stond. Hoog tijd dus.
Metallica doet normaal in 2021 ne stop in Werchter
Maar er zijn wel enkele factoren die deze planning in de war kunnen sturen....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.025
Joe wrote:

Paddy wrote:

daanvandingenen wrote:
…Stiekem hoop ik dat ze volbeat en syod naar GM verhuizen want die laatste dag was echt een verschrikking voor mij!


Alleen als we daarvoor een Metallica of Rammstein voor terug op het affiche krijgen.


Inderdaad.
En uiteindelijk zal het in 2021 al 7 jaar geleden zijn dat Metallica er nog eens stond. Hoog tijd dus.

Metallica doet normaal in 2021 ne stop in Werchter
Maar er zijn wel enkele factoren die deze planning in de war kunnen sturen….
Hebbie alleen informatie over Werchter of heb je meer in petto? Ben best benieuwd naar andere concerten van Metallica.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
ChiquitaChaser wrote:

Joe wrote:

Paddy wrote:

daanvandingenen wrote:
…Stiekem hoop ik dat ze volbeat en syod naar GM verhuizen want die laatste dag was echt een verschrikking voor mij!


Alleen als we daarvoor een Metallica of Rammstein voor terug op het affiche krijgen.


Inderdaad.
En uiteindelijk zal het in 2021 al 7 jaar geleden zijn dat Metallica er nog eens stond. Hoog tijd dus.


Metallica doet normaal in 2021 ne stop in Werchter
Maar er zijn wel enkele factoren die deze planning in de war kunnen sturen….

Hebbie alleen informatie over Werchter of heb je meer in petto? Ben best benieuwd naar andere concerten van Metallica.

Metallica was idd de bedoeling voor 2021, voor corona uitbrak. Valt te zien of het contract al vastlag en welke headliners wel of niet doorkomen van vorig jaar. Een dag met volbeat, soad en Metallica zou ook wel kunnen denk ik.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.025
wenteldave wrote:

ChiquitaChaser wrote:

Joe wrote:

Paddy wrote:

daanvandingenen wrote:
…Stiekem hoop ik dat ze volbeat en syod naar GM verhuizen want die laatste dag was echt een verschrikking voor mij!


Alleen als we daarvoor een Metallica of Rammstein voor terug op het affiche krijgen.


Inderdaad.
En uiteindelijk zal het in 2021 al 7 jaar geleden zijn dat Metallica er nog eens stond. Hoog tijd dus.


Metallica doet normaal in 2021 ne stop in Werchter
Maar er zijn wel enkele factoren die deze planning in de war kunnen sturen….


Hebbie alleen informatie over Werchter of heb je meer in petto? Ben best benieuwd naar andere concerten van Metallica.

Metallica was idd de bedoeling voor 2021, voor corona uitbrak. Valt te zien of het contract al vastlag en welke headliners wel of niet doorkomen van vorig jaar. Een dag met volbeat, soad en Metallica zou ook wel kunnen denk ik.
Dat zou een enorm gestoorde dag zijn. Soort walhalla, maar dat zie ik niet gebeuren. Is Volbeat niet gewoon sub?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
We hebben een lineup pagina.

We hebben nog geen dagindeling.

https://www.rockwerchter.be/nl/line-up
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik hoop vooral dat Gorillaz een aantal gasten mag meenemen vanop de song machines. Met name slowthai, Fatoumata Diawara, Octavian en Skepta hoop ik eens op Werchter te zien!
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Idles - Inhaler - Pixies - Royal Blood - Pearl Jam - Gorillaz
Dan denk ik dat we ne mooie donderdag hebben :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Idles – Inhaler – Pixies – Royal Blood – Pearl Jam – Gorillaz
Dan denk ik dat we ne mooie donderdag hebben ?
Alware het niet dat de namen van dit jaar gewoon al zo goed als allemaal gisteren werden aangekondigd natuurlijk.

Fontaines DC > Miles Kane > (HAIM) > Rag 'n Bone Man > The Lumineers > Pixies > (Pearl Jam)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Fonske122 wrote:
Idles – Inhaler – Pixies – Royal Blood – Pearl Jam – Gorillaz
Dan denk ik dat we ne mooie donderdag hebben
1f61b.svg


Alware het niet dat de namen van dit jaar gewoon al zo goed als allemaal gisteren werden aangekondigd natuurlijk.

Fontaines DC > Miles Kane > (HAIM) > Rag ’n Bone Man > The Lumineers > Pixies > (Pearl Jam)

Dat ze het zo kunnen uitzoeken dat ze de 2 beste namen weg laten. Ongelofelijk. Ach ja, ik heb goede hoop dat zowel pearl jam als HAIM er weer bij komen
 

bassisandro

Playlistbediener
6 jul 2020
16
0
Hi all,

Ik volg al een hele tijd maar nog nooit gereageerd. Dat verandert vandaag, waarschijnlijk heb ik ergens ijdele hoop dat dit een soort van “fix” is voor de jeuk die het gat waar Werchter zat, achtergelaten heeft.

Ik heb een vraagje: is het gerucht van de 5 dagen effectief serieus overwogen? Hoe weten we dat? En is het nu helemaal van de baan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken